۴۴۵۵۱۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ تند چهره ویژه پرسپولیس به فردوسی پور

کم‌کم حاشیه‌های مربوط به حضور دو بازیکن اوکراینی در پرسپولیس فراموش می‌شد که مسئول مستقیم حضور این دو بازیکن بدون این‌که دعوتنامه‌ای داشته باشد، به مراسم برترین‌های آسیا رفت.

روزنامه شهروند: کم‌کم حاشیه‌های مربوط به حضور دو بازیکن اوکراینی در پرسپولیس فراموش می‌شد که مسئول مستقیم حضور این دو بازیکن بدون این‌که دعوتنامه‌ای داشته باشد، به مراسم برترین‌های آسیا رفت. همین مسأله بهانه‌ای شد تا برنامه نود با تهیه آیتمی ویژه حسابی از خجالت محمدعلی ترکاشوند معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در بیاید. در این آیتم او آقای دوربینی خطاب و مسئول مستقیم حضور اوکراینی‌ها عنوان شد. حمله به ترکاشوند واکنش او را در پی داشته است.
دلیل ناراحتی‌شان چیست؟
ترکاشوند در واکنش به آیتم ویژه برنامه نود درباره خودش به «شهروند» می‌گوید: «چرا برخی دوست دارند همه چیز را کش بدهند؛ شاید از این مسأله ناراحت شده‌اند که ما از واسطه‌های خودشان بازیکن نگرفتیم و از کانال دیگری اقدام به جذب اوکراینی‌ها کردیم. به همین بهانه هم هرچند وقت یکبار این موضوع را بازگو می‌کنند.»
به خدا واگذارشان می‌کنم
مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در توضیح اتفاقات پیش آمده بیان می‌کند: «من مسئول نقل و انتقالات باشگاه هستم و وظیفه‌ام مشخص است. پس باید با بازیکنان قرارداد ببندم. حالا این‌که بعد از عقد قرارداد عکاس باشگاه اصرار دارد عکس بگیرد و روی سایت بگذارد، تقصیر من است؟ اگر علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو همشهری خوب من اصرار می‌کنند که در اردو یک عکس یادگاری بگیریم ومن به این خواسته تن می‌دهم، باید آقای دوربینی خطاب شوم؟ من همه این افراد را به خدا واگذار می‌کنم. آینده نشان می‌دهد اصل داستان‌ها چیست.»
چرا نمی‌گویند امیری و انصاری را من آوردم
ترکاشوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود یک مسأله مهم را مطرح می‌کند: «آقایی که می‌گوید اوکراینی‌های ضعیف را من به پرسپولیس آوردم، چرا این را نمی‌گوید که وحید امیری و ساسان انصاری نیز با تلاش من به پرسپولیس آمدند. یادشان رفته امیری را از باشگاه استقلال به سمت باشگاه خودمان کشاندیم؟ من توجهی به این حرف‌ها دارم. با صداقت کار می‌کنم و زیر بار زور و چنین مسائلی نمی‌روم. برخی هم تکلیفشان روشن است؛ آنها تحت هر شرایطی انتقاد می‌کنند.»
با من عناد دارند

وی صحبت‌هایش را اینطور به پایان می‌برد: «من فکر می‌کنم عناد و دشمنی پشت ماجرا است. فقط باید بگویم کارم را خوب بلد هستم و با توصیه آقای طاهری هم قرار شده صداقت را فدای چیز دیگری نکنم. دوستان اگر مشکل شخصی نداشتند، اجازه می‌دادند به برنامه نود بروم و حرف‌هایم را بزنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ستار

      ببخشید که دو میلیارد از پول بیت المال را ریختی دور، شرمنده کسی حق نداره دراین باره از شما سوال کنه
      آقای دوربینی

    • پرچم سرخ

      آقای ترکاشوند چی شد از کوره در رفتی؟. اینکه برنامه نود با استناد به سند و مدرک تو را محکوم میکند و یا تصاویر خود گویای همه چیز است ویا عملکردت در جذب اوکراینیها که هیچ خاصیتی جز هزینه گزاف وسنگین روی دست باشگاه گذاشتن که فقط بخاطر منافع شخصی تو و امسال تو بوده را چی میگویی؟ این را بدان و آگاه باش که هواداران خووب وخیلی زود سر از این اسرار در میاورند ورسوا خواهی شد!آخر تا چه ما بَبوگلابی فرض کردی؟ توی فکر میکنی ما نفهمیم که آوردن امیری و بیرانوند و ساسان انصاری رو به خودت ربط میدهی! ببین آقای به اصطلاح مدیر اقتصادی جذب این سه نفر ممکن نبود مگر با کمک حاج حسین هدایتی عزیز که همیشه کمک حال باشگاه بوده وهست و ما هیچوقت او را فراموش نخواهیم کرد.میخواهم این را هم بهت بگویم که اتفاقاً همان موقع هم که این بازیکنان جذب باشگاه شدند خودت رو به حا حسین میچسباندی و عکس میگرفتی.،،،پس از این به بع تا زمانی که سایه تو در باشگاه سنگینی میکنه برای ما هواداران تو فقط آقای دوربینی هستی و البته مشخصه که دلالی واقعی هستی...پس لطفاً شو بازی نکن و و و خفه خفه..........

    • بدون نام

      اتفاقا پرسپولیسیا هم تورو به خدا واگذار میکنن واز نمیگذرن

    • پرسپولیس سلطان آسیا

      سلام اقای ترکاشوندودوستان عزیزپرسپولیسی شماناراحت شدین که چراماست شماترشه ماهوادارافقط دوچیزمیخواهیم یک بازیکنی که درحدواندازه پرسپولیس باشه دوفوتبال خوب ازیک باخت ناراحت نیستیم مابایک بردطرفدارش نشدیم که حالابایک باخت ازش دل بکنیم ابی که ریخت روی زمین دیگه ریخته خواهشا خواهش من پرسپولیسی اینه توخریداتون دقت کنین فوتبال ما پاکه ولی چندنفری هستن که اسم نمیارم میخوان فوتبال ماروکثیف کنن پرسپولیس قلب منه نباشه مردم وحید فراهی گلستان

    • بدون نام

      بخور و بخور انداختید آنهم در رسانه ها بعد از مردم چه انتظاری دارید ملت بدبخت باید داخل بخور بخور شما قضاوت کنند مقداری از مردم و رهبر شرم کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج