۴۴۰۷۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ منفی منصوریان به تقویت کادرفنی

بعد از باخت استقلال به تراکتورسازی اعضای مدیریتی باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود تاکید کردند که برای تقویت تیم باید از یک مربی مجرب در کنار منصوریان استفاده شود.

ایران ورزشی: بعد از باخت استقلال به تراکتورسازی اعضای مدیریتی باشگاه استقلال در مصاحبه‌های خود تاکید کردند که برای تقویت تیم باید از یک مربی مجرب در کنار منصوریان استفاده شود.

با توجه به اهمیت باخت استقلال مقابل تراکتورسازی و سقوط چشمگیر آبی‌ها تا رتبه هفتم پیش بینی می‌شد که منصوریان به واسطه توصیه اکید مدیران لیستی را در اختیار آنها قرار دهد تا کادرش با حضور یک مربی ایرانی یا خارجی تقویت شود اما سرمربی آبی‌ها تا به امروز این کار را انجام نداده و قصد هم ندارد تا روزی که در استقلال فعالیت می‌کند، به کادری که کنارش قرار دارد، دست بزند.

اینکه منصوریان درست تصمیم گرفته یا غلط بدون شک به زودی مشخص خواهد شد و در ۳ بازی آتی که اهمیت بسیاری دارد و به نوعی متضمن تداوم حضور او و دستیارانش در استقلال است خواهیم فهمید که سرمربی ناکام آبی‌ها آیا تصمیم مناسبی اتخاذ کرده یا اینکه در همان مسیر پر اشکال و پر ایراد خود قدم برمی‌دارد.

منصوریان سعی می‌کند با همان رویه‌ای که از ابتدای فصل پیش کشیده بود جلو برود.

او اصرار زیادی به حفظ این کادر دارد و بر این باور است که همچون تجربه نفت تهران می‌تواند با این نفرات در استقلال به موفقیت برسد اما تا کنون همه معادلات اول مرد حوزه فنی استقلال نادرست بوده و جایگاهی که این تیم در لیگ دارد بیانگر همه برنامه‌های غلطی است که از ابتدای فصل تا به امروز بدون کوچکترین تغییری اجرا شده است.

شاید هم این اصرار در نهایت نتیجه بدهد و حرف منصوریان به کرسی بنشیند و استقلال با همین اعضای کادر فنی به موفقیت‌هایی دست یابد و در نهایت منتقدان نتیجه بگیرند که اشتباه کرده‌اند اما اگر هر آورده دیگری رقم بخورد بی‌شک خود منصوریان هم قربانی خواهد شد.

سرمربی استقلال باید شایعاتی که پیرامون تغییر در کادرفنی و حتی برکناری خودش پس از۳ بازی آینده به گوش می‌رسد را جدی بگیرد.

شاید او به زعم خودش با حضور در وزارت ورزش و جوانان بتواند تا حدودی زمان بخرد اما اگر این استقلالی که پدید آورده قابلیت بازگشت به رتبه‌های بالای جدول را نداشته باشد و در جام حذفی نیز به جایگاهی نرسد بی‌شک سرمربی‌اش تغییر خواهد کرد.

استقلال اکنون هفتم جدول است و اگر نتواند هفته آینده از پدیده که مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس نمایش بسیار زیبایی ارائه کرده و یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال ایران محسوب می‌شود، به برتری برسد و پیامدش در جام حذفی نیز به جایگاه مطلوبی دست نیابد و احتمالا مقابل نفت تهران نیز همان نتیجه‌ای را رقم بزند که مقابل تراکتورسازی زد آنگاه دیگر حفظ منصوریان هم سخت خواهد شد و این بار بعید نیست همان تماشاگرانی که پیش از پایان فصل پیش جسته و گریخته شعار: «داش علی منصوریان، داش علی منصوریان.» سر می‌دادند خود به صف منتقدان ملحق شوند و این بار خواستار برکناری مردی باشند که تا به امروز هیچ نشانی از کارکشتگی و درایت در بخش فنی استقلال نداشته و ستاره‌های این تیم را به بازیکنانی بیکار و بی‌رمق بدل کرده است. منصوریان اگر نگاهی به اسامی بازیکنانی که در اختیارش قرار گرفته بیندازد پی به ناکامی بزرگش خواهد برد.

او در حال سقوط با تیمی است که ابتدای فصل از سوی سازمان لیگ به‌عنوان گران‌ترین تیم لیگ معرفی شد. در واقع استقلال منصوریان از لحاظ بازیکن هیچ کم و کسری نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مشتری

      آبی ها با منصوریان به نتیجه نمیرسند. مگه اینکه یه فصل کامل صبر کنند. این تیم با این هزینه و ستاره حتی نشانه ها خوبی هم برای بهبودی نمیده.پرسپولیس با برانکو یه فصل صبر کرد ولی علی منصور تجربه ی برانکو رو هم نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج