۴۳۹۸۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نویل:تیمِ مورینیو را بیشتر از تیمِ فن‌خال دوست دارم

نویل در مورد پیروزی یونایتد مقابل تاتنهام صحبت کرده است.

وبسایت نود: گری نویل کارشناس اسکای اسپورت بعد از پیروزی ارزشمند منچستر یونایتد در مقابل تاتنهام درباره شرایط کلی تیم سابقش صحبت کرده است، او اعتقاد دارد تیم مورینیو بهتر از تیم فن خال در فصل گذشته است:

می دانم که در طی هفته های گذشته مورینیو تحت انتقادات زیادی قرار گرفته است. طبیعی است که وقتی یک مربی اعتقاد دارد تیمش بهتر از حریف بازی می کند ولی نمی تواند برنده شود و نوید هفته های آینده را می دهد، اما این اتفاق عملی نمی شود، تحت فشار قرار خواهد گرفت.

نویل:تیمِ مورینیو را بیشتر از تیمِ فن‌خال دوست دارم

اما قبلاً هم گفته ام، این تیمِ یونایتد را از یونایتدِ فصل قبل بیشتر دوست دارم. حتی با وجود این که در لیگ، در جایگاه پایین تری نسبت به فصل قبل در همین مقطع قرار دارند. چرا که شیوه بازی تیم را می پسندم. مخیتاریان و مارسیال را دوست دارم، این دو با سرعت خود در کناره ها، به تیم کمک زیادی می کنند. خط دفاع هم در هفته های اخیر خوب بوده است، حتی با وجود آن که شاید آمارشان خیلی خوب نباشد. جونز و روخو در مرکز خط دفاع، نمایش های خوبی داشته اند. در جلوی آن ها نیز کریک با خونسردی و تسلط خود حضور دارد و جلوتر از او، هررا و پوگبا حضور دارند که تحرک و جابجایی خیلی خوبی دارند. فکر می کنم این تیم توازن بهتری دارد.

امروز و نتیجه ی آن، اتفاق مهمی بود، یونایتد باید رو به جلو حرکت کند. از همین بازی شروع کند و به روند نتیجه گرفتن خود ادامه دهد. به خاطر شیوه و سبک بازی تیم، تیمِ مورینیو را نسبت به تیم فن خال در فصل قبل، بیشتر می پسندم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج