۴۳۹۳۱۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

اتحاد استقلالی‌ها علیه زمانی

انتقادات عجولانه عضو هیات مدیره استقلال باعث شد تا اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم نسبت به زمانی موضعی واحد اتخاذ کنند.

ورزش سه: انتقادات زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از علیرضا منصوریان تنها دقایقی بعد از شکست تلخ این تیم برابر تراکتورسازی اتفاقی بود که باعث بهت و تعجب سرمربی آبی ها و البته هوادارانی شد که انتظار چنین رفتاری را از عضو غیر فنی هیات مدیره نداشتند.

هر چند علیرضا منصوریان در میکسزون ورزشگاه آزادی خیلی زود نسبت به صحبتهای زمانی واکنش نشان داد اما این تنها واکنش به صحبتهای عجولانه عضو هیات مدیره استقلال نبود. زمانی که البته اظهار نظر های او بعد از پیروزی برابر صبای قم که برد را نشات گرفته از تذکرات خود می دانست با واکنش تند هواداران و البته سکوت کادرفنی استقلال همراه شد، بعد از سومین شکست فصل استقلال بعد از ۱۰ بازی بی شکستی خبر از خانه تکانی اساسی در کادرفنی استقلال داد. این عضو هیات مدیره که حتی رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در گفت و گویی از اظهار نظرهای متعدد او بعد از برد برابر صبا ابراز ناراحتی کرده بود، حالا بعد از این شکست با واکنش ها و البته سوالاتی اساسی از سوی کادرفنی استقلال رو به رو شده است.

نصرالله عبداللهی روز گذشته در واکنش به انتقادات زمانی از او خواست تا درباره برطرف شدن مشکلاتی مانند زمین تمرین استقلال و پرداختی های باشگاه اقدام کند و پس از آن به عنوان دستیار به کادرفنی استقلال اضافه شود. عبداللهی که البته کمتر چنین موضع گیری هایی از او سراغ داشتیم، می گوید: اگر مسعود معینی در مورد مسائل فنی حرف بزند من قبول می‌کنم ولی فکر نمی‌کنم زمانی عقبه فنی داشته باشد. او بهتر است به مشکل زمین تمرین تیم برسد یا کاری انجام بدهد که یک میلیارد و نیم از حساب استقلال برداشته نشود.
محمد خرمگاه دستیار اول منصوریان دیگر عضو کادرفنی آبی ها بود که خیلی زود نسبت به حرفهای عجیب زمانی موضع گیری کرد. خرمگاه با انتقاد از این رفتار عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: قای زمانی با این اظهارات خودزنی کرده‌اند. این درست نیست که وقتی کسی افتاده روی او بیفتیم و ما هم او را بزنیم. اگر ایشان فردی فنی است حتما می‌داند که پارسال پرسپولیس چه شرایطی داشت و با حمایت همه جانبه‌ای که از این تیم صورت گرفت، در نهایت به چه نتیجه‌ای رسید.

این انتقادات البته به اعضای کادرفنی استقلال محدود نشد و بازیکنان این تیم در اولین جلسه تمرینی آبی ها در روز شنبه از صحبتهای عضو هیات مدیره باشگاه نزد منصوریان گلگی کردند و خواستار رسیدگی به صحبتهای عجولانه و مغرضانه او شدند. استقلالی ها که انتظار نداشتند تنها دقایقی بعد از باخت چنین هجمه ای را از فردی داخل باشگاه تحمل کنند، امیدوارند تا وزیر جدید ورزش و جوانان با تغییر در اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و استفاده از نفراتی با تجربه و کاربلد در راس هرم مدیریتی استقلال، در راستای حل مشکلات باشگاه گام بردارند. موضوعی که خواسته رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه نیز به شمار می رود و او در هفته های گذشته اتخاذ تصمیمات کلیدی در استقلال به بعد از تغییرات اعضای هیات مدیره منوط کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا خیلی هم شما خوب بازی می کنید ..یکی هم که میاد انتقاد میکنه بدتون میاد ....جمع کنید با این تیمتون

    • مرتضی

      واقعیتش اینکه این کلاه واسه داش منصورمون هم گشاد بود هم زود

    • تاجی

      درسته تیم بد نتیجه گرفته ولی این زمانی از اول هم کارش تضعیف تیم بود

    • بدون نام

      یه ادم منطقی باشه همین زمانیه...بقیه دستشون با منصوریان تو یه کاسه هست...بیت المال ودل هوادار و به غارت میبرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج