۴۳۰۷۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیرمردهای دوست داشتنی

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بازیکنان پابه‌سن‌گذاشته نشان دادند که هنوز قابل اتکا هستند؛ نفراتی مثل محمد قاضی، رضا عنایتی، مهدی رجب‌زاده و... در ترکیب تیم‌های خود می‌درخشند تا نشان دهند همچنان دود از کنده بلند می‌شود.

روزنامه شهروند: در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بازیکنان پابه‌سن‌گذاشته نشان دادند که هنوز قابل اتکا هستند؛ نفراتی مثل محمد قاضی، رضا عنایتی، مهدی رجب‌زاده و... در ترکیب تیم‌های خود می‌درخشند تا نشان دهند همچنان دود از کنده بلند می‌شود.
آقای گل ٣٢ساله
در فصل ٩٥-٩٤ لیگ برتر با حضور علی دایی به‌عنوان سرمربی در صبای قم و به درخواست او قاضی از فولاد به صبا پیوست اما وضع مالی و مدیریتی نابسامان این باشگاه به مذاق دایی خوش نیامد و او راه نفت تهران را در پیش گرفت و قاضی را نیز همراه خود به نفت برد. حالا لیگ شانزدهم برای محمد قاضی ایده‌آل شروع شده است و او در سن ٣٢ سالگی بعد از ١١ هفته با ٧ گل زده در صدر گلزنان لیگ قرار دارد. این درحالی است که در تعقیب او به غیراز ساسان انصاری جوان، یکی از قدیمی‌های لیگ برتر است؛ مهدی رجب‌زاده.
هت‌تریک مرد بی‌ادعا
مهدی رجب‌زاده که نامش دیگر با ذوب‌آهن عجین شده و یکی از بااخلاق‌های فوتبال ما محسوب می‌شود، در هفته یازدهم و در ٣٨سالگی کاری کرد که بیشتر مهاجمان جوان لیگ از انجام آن عاجزند. حال او با احتساب این ٣ گل به همراه ساسان انصاری در تعقیب محمد قاضی است.
تغییر پست آقای‌گل ٤٠ساله
رضا عنایتی که عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر را یدک می‌کشد، در بازی گذشته مقابل تراکتورسازی با نظر صمد مرفاوی تغییر پست داد و در ٤٠سالگی در پست مدافع وسط به میدان رفت. هرچند صبا بازی را ٢ بر یک واگذار کرد اما عنایتی که فقط در زمان بازی در سیاه جامگان فرهاد کاظمی مقاطعی به‌عنوان دفاع آخر استفاده شد سابقه دیگری در این پست نداشته است. او توانست عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد.
تراکتور و گلزنان ٣١ساله
در مسابقه‌ای که عنایتی ٤٠ساله برای صبا به‌عنوان مدافع به بازی گرفته شد، گلزنان تراکتور هم کم سن و‌سال نبودند. محمد ایرانپوریان و محمد ابراهیمی که هر دو ٣١‌سال دارند گل‌های این تیم را به ثمر رساندند تا نقش قابل‌توجهی در موفقیت تیمشان داشته باشند.
باتجربه‌های موفق

در شرایطی که در ابتدای فصل انتقادهای زیادی به حضور بازیکنان پابه‌سن گذاشته در لیگ برتر شانزدهم می‌شد اما حالا نظاره می‌کنیم که این نفرات توانسته‌اند در ترکیب‌ تیم‌های خود عملکرد خوبی برجای بگذارند و ثابت کنند دوران فوتبالی‌شان به پایان نرسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج