۴۲۹۸۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

با اعلام AFC؛

ایران - عربستان در کشور بی طرف

با برطرف نشدن مشکلات میان کشورهای ایران و عربستان دیدارهای میان این دو کشور در رده باشگاهی باز هم در کشور بی طرف انجام می شود.

ورزش سه: روز پنجشنبه جلسه کمیته برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا در امارات برگزار شد. در پایان این جلسه که اسدی دبیر فدراسیون فوتبال حضور داشت، بیانیه ای منتشر شد که در این بیانیه درباره برگزاری بازی میان برخی تیم ها در زمین های بی طرف نیز اشاره شده است که با توجه به این موضوع به نظر می رسد همچنان دیدار باشگاه های ایرانی و عربستانی در کشوری بی طرف برگزار خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: با توجه به مشکلاتی که بین بعضی اعضای AFC وجود دارد، بعضی از بازی‌ها باید در زمینی بی طرف برگزار شود. همین موضوع باعث شده تا انتخاب های لحظه آخری زمین‌ها، مشکلاتی را برای تامین امنیت و همچنین صدور ویزا ایجاد کند.
محدودیت زمانی در معرفی کشور بی طرف

به همین دلیل فدراسیون فوتبال آسیا از کشورهایی که بازی آنها در زمین بی طرف برگزار خواهد شده خواسته تا ۳ ماه قبل از شروع مسابقات، کشورهای میزبان خود را معرفی کنند: به همین علت برای کمک به برگزارکنندگان رقابت‌ها، کمیته قانون‌گذاری قانونی وضع کرده که طی آن تیم‌هایی که خواهان برگزاری بازی‌ها در زمینی بی طرف هستند، حداقل ۳ ماه قبل برگزاری بازی زمین را مشخص کنند و دو مه قبل برگزاری بازی، تمامی مدارک مورد نیاز دو طرف ارسال شود تا از بروز مشکلاتی نظیر عدم صدور ویزا جلوگیری شود.
مورد مبهم تبعات مالی

AFC همچنین در این بیانیه به موضوع بررسی تبعات مالی این جا به جایی نیز پرداخته است. فدراسیون فوتبال آسیا ضمن اشاره به این موضوع در بیانیه خود آورده است: عدم توجه به این موضوع باعث خواهد شد تا به صورت اتوماتیک، درخواست تیم رقیب قبول شود ولی تمامی قوانین مثل گل زده در زمین حریف در چنین بازی‌هایی اعمال می‌شود. تبعات مالی آن نیز، بازی به بازی توسط AFC بررسی خواهد شد.

به این ترتیب در این بیانیه هنوز برای تامین منابع مالی این جا به جایی تصمیم گیری نشده است و شاید این برطرف نشدن مشکلات میان دو کشور ایران و عربستان هزینه سنگینی برای باشگاه های ایرانی که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند، داشته باشد.
با توجه به برطرف نشدن اختلافات میان ایران و عربستان در سال گذشته به نظر می رسد همچنان دیدارهای میان باشگاه های این دو کشور در فصل جدید جام باشگاه های آسیا نیز در زمین بی طرف برگزار خواهد شد و باشگاه های استقلال خوزستان، پرسپولیس، ذوب آهن و البته استقلال تهران باید نسبت به معرفی کشور میزبان بازی های خود، اقدام کنند.

البته هنوز در این مورد نامه ای رسمی به فدراسیون فوتبال ارسال نشده و بعد از تعطیلات پایان هفته(روزهای شنبه و یکشنبه) این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی ارائه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج