۴۲۹۰۲۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طاهری: هیچ مدیریتی ابدی نیست

موضوع برکناری و کناره گیری علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس تبدیل به شایعه ای آزاردهنده شده که وی را وادار به واکنش کرده است.

ورزش سه: موضوع برکناری و کناره گیری علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس تبدیل به شایعه ای آزاردهنده شده که وی را وادار به واکنش کرده است. طاهری درباره این موضوع، مساله بازنشستگی و دیدارش با وزیر چنین توضیح داده است:

* بازنشستگی یک قانون است. مثل هر قانونی، ضوابط گوناگونی دارد و باشگاه پرسپولیس خود را کاملا ملزم به اجرای قوانین می‌داند. در مورد نفراتی هم که امکان به کارگیری آنها طبق همین قانون بود و به آنها نیاز داشتیم طبق ضوابط عمل شد.

*هر اتفاقی چه ماندن و چه رفتن روی بدهد قانونی خواهد بود. قرار هم نیست یک نفر تا ابد در یک جایی مستقر باشد. آنچه اهمیت دارد این است که باید باشگاه یک روال منسجمی پیدا کند. من وقتی کارم را در پرسپولیس شروع کردم به این فکر نکردم که باید پنج سال باشم تا کار کنم چون بایدی وجود ندارد. به این هم فکر نکردم که بلند مدت در اینجا نیستم، پس نمی‌شود کار کرد. آنچه را که لازم دیدم انجام دادم که بخشی از آن برنامه‌های بلند مدت هم بود.

* با تغییرات در سطوح عالی هر تشکیلاتی، طبیعی است که مسوولان و مدیران بخش‌های مرتبط می‌روند و از عملکردها و فعالیت‌های مجموعه خود گزارش می‌دهند و اگر زمان کافی وجود داشته باشد حتی به طرح مشکلات می‌پردازند. من در همین راستا نزد آقای سلطانی‌فر رفتم. با توجه به اینکه ایشان با حوزه ورزش آشنایی داشتند، با مسائلی که مطرح شد، بیگانه نبودند. اشراف کاملی هم روی مسائل شرکتی و مالی داشتند که من همین بحث تائید حساب‌ها و موارد مرتبط را برای ایشان توضیح دادم. خیلی هم استقبال کردند و حتی مطرح شد از طریق وزارت اقتصاد و دارایی راهکارهایی جستجو شود برای حل مشکلاتی که از گذشته بر جای مانده است.

* تا روزی که هستم افتخار می‌کنم خدمتگذار باشم. سعی می‌کنم کار درست را انجام بدهم، یک روال خوب به جا بگذارم تا نفر بعدی هم که می‌آید همینطور باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج