۴۲۶۲۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس خارج از فرم مسابقه

دیروز یک مرحله دیگر از رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و خبری از پرسپولیس نبود.

ایران ورزشی: دیروز یک مرحله دیگر از رقابت‌های جام حذفی برگزار شد و خبری از پرسپولیس نبود. تیم پرستاره برانکو در همان دور اول بازی‌ها کنار رفت و تیمی که پرسپولیس را شکست داده بود حذف شد. دیروز تیمی که حذف کننده پرسپولیس را هم کنار زده بود حذف شد تا ۸ تیم برتر این رقابت‌ها شناخته شوند. از این جمع برخی تیم‌ها به راحتی به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند. نمونه‌اش گسترش فولاد که به خاطر حرکت عجیب حریفش یک مرحله دیگر صعود کرد و به جمع ۸ تیم نهایی رسید. با اتفاقاتی که دیروز رقم خورد پرسپولیسی‌ها بار دیگر به شدت افسوس خوردند که چه راحت و مفت از جام حذفی کنار رفتند. چه راحت یک جام مهم از دست رفت و مسیر میانبر رسیدن به آسیا بسته شد. از طرفی با غیبت در جام حذفی دوره استراحت پرسپولیس یا به عبارتی دوری‌اش از مسابقات رسمی طولانی‌تر شد و حالا باید برای بازی پنج‌شنبه با پیکان آماده شود.

تیمی که دوشنبه کامل می‌شود

دیروز ملی‌پوشان پرسپولیس به تمرین تیم شان برگشتند تا بعد از دوری حدودا سه هفته‌ای جمع سرخ‌ها جمع شود. البته دیروز خبری از سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند نبود و به نظر می‌رسد تا تکمیل شدن واقعی تیم باید تا روز دوشنبه صبر کرد. با این حال همین که ملی‌پوشان متعدد پرسپولیس فرصت این را خواهند داشت تا با توجه به فاصله زمانی مناسب تا دیدار مقابل پیکان ریکاوری کنند و در خدمت برانکو باشند اتفاق مثبتی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت. خوشبختانه اردوی دبی با تمام تمرینات سبک و سنگین و بازی‌های دوستانه‌اش بازیکن مصدومی روی دست برانکو نگذاشته و از آن سو بازی در گل و شل مالزی هم خبر بدی برای کادر فنی و هواداران به همراه نداشت و اگر حاشیه‌های معمول را کنار بگذاریم و حتی در صورت نرسیدن بیرانوند خیال مان از رادوشوویچ راحت باشد، برانکو و شاگردانش ظاهرا مشکلی برای بازی با پیکان نخواهند داشت.

نگرانی تکراری ؛ فرم بعد از تعطیلات
معمولا اینطور بوده که پرسپولیس بعد از تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر و حضور ملی‌پوشانش در اردو در شروع دوباره لیگ نمایش جالبی ارائه نداده است. یادمان نرفته که سرخ‌ها بعد از برد یک گله مقابل صبای قم در هفته چهارم و تعطیلات یکماهه لیگ، در تبریز و مقابل تراکتورسازی نمایش جالبی ارائه ندادند و در منفعل‌ترین بازی این فصل شان مقابل حریف مستقیم و نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود تن به تساوی بدون گل دادند. بعد از دومین تعطیلی طولانی لیگ برتر و پس از اینکه پرسپولیس در اصفهان طی یک نمایش مهیج سپاهان را ۳ بر یک شکست داد و طلسم نبردن در اصفهان را شکست، بعد از ۲۴ روز مقابل نفت قرار گرفت با وجود پیروزی ۳ بر صفر فوتبالی ارائه داد که با خودش فاصله داشت و مشخص بود تیم برانکو در روز آرمانی‌اش نبوده است. در آن بازی پرسپولیس دو گل از روی ضربات ایستگاهی و یک گل از روی ضربه پنالتی به دست آورد و مشخصا با فرم ایده‌آلش در هفته‌های قبل از آن فاصله داشت. حالا پرسپولیس ۲۷ روز بعد از برد مقابل صنعت نفت آبادان و نمایش قابل قبولی که در آن مسابقه ارائه کرد باید رودرروی پیکانی قرار بگیرد که طی هفته‌های گذشته خودش را خیلی خوب بالا کشیده است و شاید اگر قرار بر تکرار نمایش‌هایی که تیم برانکو مقابل تراکتورسازی و نفت ارائه داد، باشد کار در شهر قدس دشوار خواهد شد.
خارج از شرایط مسابقه

پرسپولیس در آخرین بازی رسمی‌اش مقابل صنعت نفت به میدان رفت و بعد به اردوی ۱۰ روزه دبی رفت. در آنجا دو بازی تدارکاتی انجام شد که قطعا حتی منجر به محک زدن بازیکنان جوان و جویای نام پرسپولیس که به لیست ۱۸ نفره هم راهی پیدا نمی‌کنند، نشده است. جدا از اینکه بیشتر از ۵۰ درصد تیم اصلی پرسپولیس نه در دبی بلکه در مالزی حضور داشت تیم‌های متشکل از دانشجویان و تجار ایرانی و خارجی که به صورت آماتوری فعالیت می‌کنند تنها حریفان تدارکاتی سرخ‌ها در این اردو بودند و نتوانستند شرایط مسابقه را برای دیگر مهره‌های اصلی حاضر در اردو ایجاد کنند. جالب اینکه بازی با تیم ملی دانشجویان که قرار بود امروز برگزار شود هم لغو شد و با توجه به فاصله باقیمانده تا بازی پیکان بعید است بازی تدارکاتی دیگری در کار باشد. از طرفی برخی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس که سه هفته دور از تیم باشگاهی شان بودند نیز از مشکل دوری از شرایط مسابقه رنج می‌برند به طوری که اگر بازی با گینه نو را حساب نکنیم شرایط برای نفراتی مثل انصاری، کامیابی نیا و ماهینی که مقابل سوریه به میدان نرفتند هم سخت شده و آنها نیز از فرم مسابقه دور شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج