۴۲۵۵۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مرفاوی: درباره استقلال صحبت نمی کنم

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: باید با تمرکز و آرامش بازی کنیم تا به موفقیت برسیم.

خبرگزاری فارس: صمد مرفاوی در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از هرچیز فرارسیدن اربعین را تسلیت می‌گویم همچنین می‌خواهم ببرای روح منصور پورحیدری فاتحه‌ای قرائت کنید، مرد بزرگی را از دست دادیم که به گردن باشگاه استقلال و ما حق دارد، او یک انسان نجیب و محجوب بود. امیدوارم روحش همیشه شاد باشد. احترام پورحیدری و هواداران استقلال نمی‌خواهم راجع به این تیم زیاد صحبت کنم. استقلال تیم بزرگی است که خودم در این تیم بازی کردم و زمانی هم مربی بودم. شرایط طوری است که باید مقابل هم قرار بگیریم، شرافتا و وجدانا نسبت به صبا مسئولیت دارم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این بازی به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و بازیکنانمان آن چیزی که به آنها محول شده را به خوبی در زمین پیاده کنند، ما برای بهترین شرایط استقلال تمرین کردیم و کاری نداریم که کدام بازیکنان را در اختیار ندارند. امیدواریم بتوانیم فردا بازی خوبی انجام دهیم، بازیکنانمان همه آماده، سرحال و با انگیزه و با غیرت پشت سر بگذاریم. تیمی که هوادار ندارد و مقابل یک تیم پر هوادار بازی می‌کند کارش سخت است. تیمی که مثل ما بدون هوادار است اول امیدش به خدا است و سپس به وجدان داور. داور بدون هر مسئله‌ای و بدون توجه به اینکه کدام باشگاه هوادار دارد و شرایط مالی دارد، باید قضاوت کند. خودم با خودم در مورد این داور مشکلاتی داشتم اما امیدوارم داور فردا به خوبی قضاوت کند و شرایط را برای تیم میهمان سخت نکند. باید با تمرکز و آرامش بازی کنیم تا به موفقیت برسیم.

مرفاوی در مورد مصدومان تیمش تصریح کرد: خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم.

وی در مورد شرایط قرعه کشی جام حذفی و اینکه تیم‌های قوی در یک طرف جدول قرار گرفتند، تصریح کرد: به تصمیماتی که مسئولان برگزاری جام حذفی می‌گیرند، احترام می‌گذارم. اعتقاد شخصی من این است که وقتی یک تیم در جام حذفی قهرمان می‌شود و باید به جام باشگاه‌های آسیا برود، باید در مسابقات سختی شرکت کند. تیمی که با ۳-۲ بازی سبک بالا بیاید و در یکی دو مسابقه پایانی کارش سخت شود، محک خوبی برای انتخاب نماینده ایران در آسیا نیست. به نظر من تیم‌هایی که می‌خواهند به آسیا بروند باید در شرایط سختی دیدار کنند. تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی می‌توانند به خوبی یکدیگر را محک بزنند.

وی افزود: استقلال بازی قبلی‌اش مقابل مس بود که تیم قوی بود، خود ما دو بازی آسان را پشت سر گذاشتیم، باید محکی که تیم‌ها می‌خورند جدی‌تر باشد. جام حذفی باید قوی‌تر برگزار شود اما این تصمیم مسئولان سازمان لیگ است.

وی افزود: جام حذفی باید با کیفیت بالاتری برگزار شود. یک تیم با ۶ بازی به مقام قهرمانی می‌رسد که در ۳-۲ مسابقه حریفات آسانی دارد. نمی‌گویم تیم قهرمان به آسیا نرود ولی اگر قصد دارد به عنوان نماینده به آسیا برود، با دیدارهای ساده و حریفان نه چندان قوی نباشد.

وی در مورد اینکه آیا باید تیم‌های دسته ۲ حذف شوند؟ عنوان کرد: من اعتقاد دارم در جام حذفی باید تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی حضور پیدا کنند. خیلی از تیم‌های استانی انصراف داده‌اند، مشکلات مالی این تیم‌ها بسیار زیاد است.

مرفاوی در مورد مشکلات مالی تیمش یادآور شد: مشکلات مالی صبا تنها مختص به این تیم نیست، همه تیم‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند. شاید برخی از تیم‌ها پولشان را زودتر دادند ولی آنها هم با مشکل روبرو هستند. چندین بار در صحبت‌هایم گفتم از مسئولین استان انتظار داریم که به تیم صبا کمک کنند. اگر صبا نماینده استان قم است مسئولین استان باید کمک کنند. در قم مسئولان بلند پایه‌ای داریم. رئیس مجلس ما لاریجانی نماینده مردم قم است، امیرآبادی هم از مدیران بلندپایه مجلس است، از این عزیزان انتظار داریم به تیم استان قم کمک کنند تا این همه زخم زبان نشنویم که صبا با مشکلات مالی روبرو است، امیدوارم مشکلات هرچه زودتر حل شود و به آرامش کامل برسد، ما الان آرامش داریم اما رفته رفته کار سخت‌تر می‌شود.

مرفاوی در مورد اینکه آیا در نیم‌فصل قصد جذب بازیکنی دارد، تصریح کرد: ابتدا باید به فکر نیم فصل اول باشیم تا به تعهدات باشگاه جامه عمل بپوشانیم. در نیم فصل دوم هم باید منابع باشگاه را ببینیم.

وی در مورد اینکه آیا حامد لک را تیم سوئدی می‌خواهد؟ گفت: او تکلیفش مشخص است، با صبا قرارداد دارد و چیز جدیدی در این مورد اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج