۴۲۴۴۶۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

خسروی: تصمیم AFC اشتباه و عمدی بود

کارشناس داوری کشورمان تأکید کرد که برگزاری دیدار تیم‌های ملی سوریه و ایران در زمینی که کیفیت ندارد، مغایر قوانین مسابقات است.

خبرگزاری تسنیم: علی خسروی درباره برگزاری دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه در شرایط نامناسب جوی در ورزشگاه تانکو عبدالرحمن شهر سرمبان مالزی اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی مقدماتی جام جهانی را با مسابقات محلات ۲۲ گانه تهران اشتباه گرفته است. این بازی نباید برگزار می‌شد، به دلیل اینکه این زمین به بازیکنان دو تیم آسیب می‌رساند و اصلا شرایط برگزاری بعد بارندگی را ندارد. زمین بازی من را یاد دهه ۶۰ ورزشگاه شیرودی و آزادی انداخت.

وی افزود: تصمیم AFC عمدی بود و با توجه به اینکه مقر این کنفدراسیون در مالزی است، باید بازی را به ورزشگاه استانداردی موکول می‌کردند. هر هفته شاهد هستیم که در ورزشگاه‌های استمفوردبریج و امارات لندن، منچستر و آلیانس آره‌نا مونیخ باران می‌بارد، اما در مسابقاتی که در این ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود، گِلی نمی‌بینیم و لباس‌های بازیکنان تغییر رنگ نمی‌دهد. در بازی ایران و سوریه، رنگ سفید لباس ایران خاکستری و سوریه‌ای‌های قرمزپوش، سیاه شده است.

کارشناس داوری کشورمان خاطرنشان کرد: برگزاری این بازی در زمین غیراستاندارد مغیر با قوانین مسابقات است و داور عراقی را به مجبور به برگزاری این دیدار کردند. این نخستین قضاوت مقدماتی جام جهانی داور عراقی است و اگر داور با تجربه‌ای قضاوت این دیدار را برعهده داشت، اجازه برگزاری بازی را نمی‌داد. اصلاح نکردن صورت کارلوس کی‌روش نشان می‌دهد که او از شب گذشته ناراحت این مسئله است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاوقتی که کرسی یاادم بدرد بخور توای اف سی یا فیفا نداشته باشیم همین اش و همین کاسس از کفاشیان ابی گرم نمیش برای ایران‌فقط نقش مجسمه رو داره عربهاو اسیاییها حق مون میخورن اینقد بازیکن بزرگ داریم ولی هیچکدام جایگاه ندارن متاسفانه واین حقمون بهمون زور بگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج