۴۲۳۷۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کدام سرمربی محبوب‌تر است؟

ژوزه مورینیوی پرتغالی از دیگر سرمربیان مشهوری همچون سیمئونه، گواردیولا، انریکه و زیدان محبوب‌تر است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، کریستیانو رونالدو محبوب‌ترین بازیکن جهان است چون بیشترین جست‌وجو در گوگل در میان فوتبالیست‌ها به او اختصاص دارد. Google Trends در این رابطه بر روی سرمربیان مشهور جهان (ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا، زین‌الدین زیدان،‌ دیگو پابلو سیمئونه و لوییس انریکه) تحقیق کرده است. در این بررسی ۱۲ ماه گذشته در نظر گرفته شده است. گوگل یک منبع معتبر در این زمینه به حساب می‌آید چون از هر ۱۰ کاربر اینترنتی ۹ نفر از جست‌وجوگر گوگل استفاده می‌کنند.

با توجه به این بررسی، محبوب‌ترین سرمربی در یک سال اخیر مورینیو پرتغالی است. از ۱۰۰، مورینیو عدد ۱۹ را به خود اختصاص داده است. پس از او زیدان (سرمربی رئال مادرید) با ۱۴ قرار دارد. سومین سرمربی که بیشترین جست‌وجو روی انجام شده گواردیولا (سرمربی منچسترسیتی) با عدد ۱۱ است. با فاصله زیاد سرمربیان اتلتیکومادرید (سیمئونه) و بارسلونا (انریکه) هر یک با ۵ و ۳ قرار دارند.

نمودار بالا نشان می‌دهد مورینیو (قرمز) هنگام خداحافظی‌اش با چلسی به محبوبیت ۱۰۰ درصدی رسیده است. این اتفاق در زمان امضای قراردادش با منچستریونایتد نیز افتاد. زیدان (آبی) نیز چنین تجربه‌ای داشته است. سرمربی فرانسوی هنگام پیوستنش به مادرید محبوبیتش به ۹۳ درصد نیز رسید. بیشترین جست‌وجوها برای گواردیولا (سبز) در سال نو میلادی انجام شد. در رابطه با سیمئونه (زرد) در هفته‌های نزدیک به فینال لیگ قهرمانان این اتفاق افتاده است و انریکه (بنفش) در طول سال روند یکسانی را طی کرده است.

اگر جست‌وجو را از لحاظ مناطق جغرافیایی بررسی کنیم، مورینیو نه تنها در بریتانیا و پرتغال از همه بالاتر است بلکه در جنوب آفریقا و آسیا از چهار سرمربی دیگر محبوب‌تر است. این شرایط در آمریکا، اقیانوسیه و کانادا نیز دیده می‌شود. زیدان بیشترین جست‌وجو را در اسپانیا، فرانسه و شمال آفریقا داشته است. این در حالی است که آلمانی‌ها برزیلی‌ها و مردم شیلی گواردیولا را ترجیح دادند. سیمئونه تنها در آرژانتین محبوب‌تر است و انریکه در کشورهایی همچون مکزیک و پرو بیشتر جست‌وجو شده است. در هر صورت مورینیو در دروازه ماه اخیر بیشترین جست‌وجو را به خود اختصاص داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج