علی بابا، جدی ترین گزینه تبلیغ روی پیراهن بارسا
به نظر می رسد توافق با قطری ها ممکن نیست.
طرفداری: بار دیگر این روزها بحث اسپانسر روی پیراهن باشگاه بارسلونا داغ شده استو طبق اطلاعاتی که وبسایت موندودیپورتیوو منتشر کرده است غول تجاری علی بابا جدی ترین گزینه برای گرفتن این تبلیغ است.
به گفته این منبع در حال حاضر چندین نوبت با گروه قطری فعلی برگزار شده است و تمامی جلسات برای تبلیغ روی پیراهن بی نتیجه مانده است و احتمال می رود از فصل آینده دیگر نام قطری ها را روی پیراهن بارسلونا نبینیم. در همین راستا گفته می شود گروه تجاری علیبابا که متعلق به کشور چین است جدی ترین گزینه برای تبلیغ روی پیراهن آبی اناری هاست و ممکن است به زودی برای سال 2017 تا 2022 با بلوگرانا قرارداد امضا کنند.
جدا از این کمپانی دو مدعی دیگر به نام آمازون و راکوتون بودند که به نظر می رسند رقابت را به غول چینی باخته اند و برای اعلام نهایی این تصمیم باید احتمالا تا پایان این هفته صبر کرد تا سران بارسلونا تصمیم نهایی خود را بگیرند.
پ
نظر کاربران
سندباد بهتر بود