۴۲۳۲۱۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زرینچه: کی‌روش حق دارد سوریه را بزرگ کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: چنانچه روز بازی ایران و سوریه هوای مالزی بارانی نباشد بهتر است چون در آن صورت حریف بیشتر از این مسئله بهره خواهد برد.

خبرگزاری تسنیم: جواد زرینچه درباره دیدار تیم ملی مقابل سوریه ایران و سوریه اظهار داشت: سوریه تیمی است که فوتبال را فیزیکی بازی می‌کند و بازیکنانش از لحاظ قدرت بدنی در سطح خوبی قرار دارند.

وی افزود: مطمئنا تیم سوریه برای نباختن به مصاف ایران می‌آید و با ارائه بازی فیزیکی و درگیرانه به دنبال این خواهد بود که با حداقل امتیاز میدان را ترک کند. ملی‌پوشان باید منتظر یک بازی سخت و فیزیکی باشند و اگر شرایط جوی هوا هم خوب نباشد قطعا کار برای تیم ملی سخت‌تر هم خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه سوریه در بازی‌های قبل خود تیمی قدرتمند نشان داده است، تصریح کرد: در گروه‌مان حریف راحت نداریم و تیمی مثل سوریه توانسته کره‌جنوبی را متوقف کند. آنها حتی موفق به شکست چین در کشور خودش شدند کاری که ایران نتوانست انجام دهد.

زرینچه یادآور شد: با توجه به نتایجی خوبی که تیم ملی تا اینجای رقابت‌ها کسب کرده تیم‌های هم‌گروه برای توقف ایران انگیزه فراوانی دارند و همین موضوع کار ملی‌پوشان را در ادامه بازی‌ها سخت‌تر می‌کند. به هر حال من امیدوارم روز بازی شاهد باران نباشیم چرا که این مسئله بیشتر به حریف کمک خواهد کرد تا به خود که همانا کسب حداقل امتیاز است برسد.

زرینچه در پایان راجع به اظهارات مکرر کی‌روش مبنی بر اینکه بازی با سوریه خیلی حساس است و حریف را بزرگ می‌کند، تصریح کرد: به نظر من لازم است که کی روش مدام به این مسئله دامن بزند چرا که بازی با سوریه واقعا سخت است و چه بسا اگر نتوانیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم شرایط برای رقبا بهتر خواهد شد. باید برای کسب ۳ امتیاز راهی میدان شده و تمام توان‌مان را برای این کار به کار بگیریم تا ان‌‌شالله دست پر به تهران برگردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • یاران

      بادرود فراوان دوستان اصلا اینطور که اقایان زرینچه وغیره میگویند گذشته چون تیم ملی فوتبال ایران از سطح تاکتیک وبازیکنانش و مربی تیم از اسیا فراتر رفته وانشاالله درجام جهانی روسیه دنیا تیم ملی ایران خواهد شناخت قرارما روسیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج