۴۲۳۱۲۹
۴ نظر
۵۰۲۰
۴ نظر
۵۰۲۰
پ

گلادیاتورهای کی روش آماده نبرد سوریه

جنگجویان شمالی تیم ملی به جنگ باران می‌روند

تیم ملی فوتبال ایران در حالی قرار است روز سه شنبه در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف سوریه برود که بارش شدید باران در مالزی به یکی از دغدغه های اصلی سرمربی پرتغالی این تیم تبدیل شده است.

ورزش سه: تیم ملی ایران در صورت پیروزی برابر سوریه می تواند تا حد زیادی صعود خود به جام جهانی را قبل از آغاز بازی های دور برگشت قطعی کند و در این شرایط مهمترین رقیب تیم ملی بارش باران های شدید در کشور مالزی خواهد بود. در این بین طبیعی است که بازیکنانی که اصالتا اهل شمال کشور هستند و یا تجربه بازی در تیم های شمالی را دارند می توانند خیلی راحت تر با این شرایط کنار بیایند و البته کی روش هم حساب ویژه ای برای بازی با سوریه روی آنها باز کرده است. حضور هشت بازیکن شمالی در لیست تیم ملی که اکنون در مالزی به سر می برند این نوید را می دهد تا آنها با بهره بردن از تجربه بالای خود با توجه به شرایطی که در زادگاه‌شان پشت سر گذاشته اند شرایط بهتری را پشت سر بگذارند.

سوشا مکانی

سوشا مکانی سابقه بازی در ملوان را دارد و اصالتا اهل شهر بندر انزلی است. او بارها در شرایطی شبیه به مالزی تمرین و بازی کرده است و احتمالا باران های موسمی محل برگزاری بازی با سوریه او را شگفت زده نخواهد کرد. شاید به همین دلیل هم باشد که مکانی از انگیزه بالاتری نسبت به سایر دروازه بانان در تمرینات روزهای اخیر از خود به جا گذاشته تا شانس حضور در این بازی را داشته باشد.
جنگجویان شمالی تیم ملی به جنگ باران می‌روند


سیدجلال حسینی

سیدجلال حسینی در این روزها یکی از گران قیمت ترین بازیکنان لیگ برتر است ولی بد نیست که بدانید این بازیکن اصالتا اهل انزلی است و در تیم ملوان فوتبالش را آغاز کرده است. مدافع پرقدرت تیم ملی بی تردید در باران شدید مالزی یکی از بازیکنان اصلی تیم کی روش برای عبور از تیم سوریه محسوب می شود.
جنگجویان شمالی تیم ملی به جنگ باران می‌روند


رامین رضاییان

هرچند رامین رضاییان فوتبال حرفه ایش را از صبا شروع کرده است و تجربه چندانی در بازی کردن در تیم های شمال کشور را ندارد اما هرچه که باشد این بازیکن در ساری به دنیا آمده است و بارها آب و هوای شبیه به مالزی را تجربه کرده است. تجربه بازی رامین رضاییان در شمال کشور مربوط به دوران جوانی اش می شود و او هم برای بازی با مالزی مهره بدون جانشین تیم کی روش محسوب می شود.
جنگجویان شمالی تیم ملی به جنگ باران می‌روند


امید ابراهیمی

ابراهیمی هم مثل رضاییان فوتبال حرفه ایش را در خارج از شهرهای شمال کشور تجربه کرده است ولی بی تردید در دوران جوانی اش در تیم های این شهر بازی کرده است. او از تیم شهرداری بندرعباس به فوتبال معرفی شد و طلایی ترین دوران فوتبالش مربوط به سپاهان و استقلال می شود. محرومیت احسان حاج صفی و خط خوردن آندرانیک تیموریان از لیست تیم ملی، امید ابراهیمی را به ترکیب نزدیک کرده است و بی تردید او با توجه به آشنایی با آب و هوای مالزی می تواند نقش مهمی را برای کی روش ایفا کند.
جنگجویان شمالی تیم ملی به جنگ باران می‌روند


علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش اصالتا قزوینی است ولی فوتبالش را در داماش گیلان آغاز کرده است و بارها در هوای بارانی بازی کرده است. اتفاقا عملکرد فوق العاده او در ترکیب داماش گیلان باعث شد او راهی لیگ هلند شود. جهانبخش در این روزها در لیگ هلند بازی می کند اما شناخت مناسب او از آب و هوای مالزی می تواند حسابی به کمک کی روش بیاید.
جنگجویان شمالی تیم ملی به جنگ باران می‌روند


عزت الله پوقاز

هرچند شانس پوقاز برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی بسیار کم است اما به هرحال او اهل شهر گنبد است و ۲ سال دوران سربازی اش را در ملوان گذرانده است و با آب و هوای بارانی حسابی آشنا است. طبیعتا هوای بارانی شهر انزلی باعث می شود این بازیکن کاملا آماده بازی با سوریه در مالزی باشد.


سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی به عنوان یکی از بزرگترین استعداد های فوتبال ایران، دوران بازیگری اش را از ملوان آغاز کرده است. او در این تیم نمایش درخشانی داد و با کمک نادر عزت اللهی، پدرش موفق شد حضور در فوتبال اروپا را تجربه کند. طبیعی است که باران شدید مالزی در بازی روز سه شتبه برابر سوریه به هیچ عنوان او را سوپرایز نخواهد کرد.
جنگجویان شمالی تیم ملی به جنگ باران می‌روند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سجاد خمامی

      آقای عزیز جهانبخش اصالتا گیلانی اطلاعات غلط ندین بچه رودبار نه قزوین هه با این اطلاعات تون

    • بدون نام

      جهانبخش متولد روستای داماش در شهرستان رودبار است که اصالت گیلانی هست نه قزوین

    • بدون نام

      جهانبخش، اصالتا رودباری و اهل روستای جیرنده میباشد.

    • بدون نام

      متاسفم واسه خبرى جهانبخش اهل رودبار زيتون گيلان بخش جيرنده هستش اصلاح کن لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج