۴۱۵۴۲۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

همه از این پرسپولیس راضی‌اند

لیگ برتر برای سومین بار به تعطیلی رفت و تا بازی بعدی بیش از سه هفته فاصله خواهد بود.

ایران ورزشی: لیگ برتر برای سومین بار به تعطیلی رفت و تا بازی بعدی بیش از سه هفته فاصله خواهد بود. پرسپولیس در تعطیلات قبلی صدرنشین نبود اما این بار به‌عنوان صدرنشین جدول آن بالا خواهد نشست تا چرخ لیگ دوباره بچرخد و بازی‌های بعدی برگزار شود. صدرنشینی پرسپولیس که فصل گذشته و بعد از اوج گرفتن تیم برانکو در برخی هفته‌ها رخ داد اتفاق کوچکی نیست. جدا از لیگ سیزدهم که تیم پرستاره و همه چیزتمام رویانیان - دایی می‌توانست قهرمان شود و تا دو قدمی‌اش هم رفته بود، در ۸ سال اخیر پرسپولیس هیچ‌گاه در جمع مدعیان قهرمانی جایی نداشت اما حالا در لیگ شانزدهم به لطف ثبات روی نیمکت، پوشش نقاط ضعف فصل گذشته و ارائه بازی‌های تماشاگر پسند همراه با کسب نتایج لازم بوده است.

تا الان ۱۰ هفته از فصل جاری لیگ برتر گذشته و همه تیم‌ها یک سوم بازی‌های فصل را انجام داده‌اند که پرسپولیس تیم اول و برانکو شاگرد اول ثلث اول لیگ بوده‌اند. هر چند دو امتیاز هدر رفته مقابل فولاد می‌توانست به جمع امتیازهای پرسپولیس اضافه شود و در آن مسابقه حق سرخ‌ها بیش از یک امتیاز بود اما آمار تیم امسال جالب توجه و رضایتبخش بوده است. پرسپولیس از ۱۰بازی اولش ۲۲ امتیاز به دست آورده‌ در حالی که در لیگ پانزدهم از ۱۰بازی ۱۴امتیاز داشت، در لیگ چهاردهم از همین تعداد بازی ۱۵امتیاز به دست آورده بود، در لیگ سیزدهم از ۱۰بازی اول ۱۷امتیاز داشت و در لیگ دوازدهم از ۱۰بازی نخست، تنها موفق به کسب ۱۰امتیاز شده بود! این اعداد و ارقام به خوبی ارزش کار پرسپولیس را نشان می‌دهد ضمن اینکه این تیم در حال حاضر با دریافت تنها ۳گل، بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و البته بازی‌های پیش رویش هم تا پایان نیم‌فصل اول، حداقل روی کاغذ چندان سخت نیست.

پرسپولیسی که دنبالش می‌گشتیم

کیفیت فنی تیم فعلی پرسپولیس چیزی است که سال‌ها همه دنبالش می‌گشتند. تیمی که هجومی و شناور بازی می‌کند و البته خط دفاعی و دروازه‌اش رسوخ ناپذیر به نظر می‌رسد. پرسپولیس برخلاف فصل قبل مفت و راحت گل نمی‌خورد و در ادامه سبک مهیج و شناوری که برانکو در فصل گذشته به تیم تزریق کرد بازی‌های جذاب و تماشاگرپسندی حداقل در مقایسه با سایرتیم‌های لیگ برتری ارائه می‌دهد. در حال حاضر غالب هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس از کیفیت فنی این تیم و بازی‌هایی که در این فصل ارائه داده راضی‌اند.
پرسپولیس در دو بازی اخیر مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در دقایق واپسین بازی به گل رسید و برنده شد اما به پشتوانه نمایش‌های قابل قبول هفته‌های گذشته و نتایج قبلی چه هواداران حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز چه 60 هزار نفری که بازی با صنعت نفت را می‌دیدند تا دقیقه 90 دست از حمایت تیم محبوب شان برنداشتند و تا لحظه آخر دنبال برد می‌گشتند.

به احترام برانکو کلاه از سر بردارید

مثل هواداران پرسپولیس، همه پیشکسوتان این باشگاه که معمولا با مربیان خارجی ارتباطی ندارند و حتی برخی شان فکر می‌کنند مربیان خارجی جایشان را تنگ کرده‌اند از برانکو و تغییراتی که در تیم محبوب‌شان ایجاد کرده به شدت راضی‌اند و به او احترام می‌گذارند.
برانکو مربی با دیسیپلین و با شخصیتی است که ضمن احترام به جایگاه و شأن بازیکنانش، برخورد مناسبی با رسانه‌ها دارد، بزرگی و عظمت باشگاه پرسپولیس را درک کرده، رگ خواب هواداران و پیشکسوتان را می‌شناسد و از همه مهم‌تر در کار فنی‌اش به شدت جدی و کاربلد است و به پشتوانه این نکات مثبت که در مقابل نقاط ضعف این مربی مثل کوتاه آمدن‌هایش مقابل مدیریت باشگاه به شدت سنگینی می‌کند باید به احترام او کلاه از سر برداشت و به او تا آخر فصل امیدوار ماند تا بلکه بعد از پروین و قطبی سومین مربی باشد که پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بهمن نوایی

      جوجه رو اخر پاییزمیشمارن

    • سعید آستارا

      حتما این اتفاق میافته شک نکنید، پرفسور ما قهرمانی میخوایم

    • غزاله

      پرسپولیس تا آخر فصل اوله شک نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج