۴۰۶۶۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نگرانی توخل از بحران مصدومیت در دورتموند

سرمربی بوروسیا دورتموند پیش از برابر اسپورتینگ نگران تعداد زیاد مصدومان تیمش است.

خبرگزاری ایسنا: ‌به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند امشب (سه‌شنبه) در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید برابر اسپورتینگ لیسبون به میدان برود.

دورتموندی‌ها دچار یک بحران مصدومیت شدند. بعد از این که مارسل اشملسر و نون سوبوتیچ مصدوم شدند، بازیکنانی همچون پاپاستاتوپولوس، آندره شورله، رافائل گوئرو، اریک درم، اسون بندر، مارکو رویس و گونسالو کاسترو، همگی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند.

توماس توخل پیش از دیدار برابر اسپورتینگ لیسبون در نشست خبری گفت: از این همه مصدوم چشمانمان را به حالت تعجب نمی‌مالیم. نگران این وضعیت هستیم. تعداد بازیکنان مصدومی که ما در این چند هفته‌ داشتیم، خیلی زیاد بوده و این مایه نگرانی است. هیچ تیمی با این شرایط روبرو نیست. با این حال فکر نمی‌کنم ارتباطی کلی بین آنها باشد. هر مصدومی را باید به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم. هیچ وقت چنین شرایطی را تجربه نکردیم و برای اولین بار است که با این بحران روبرو شدیم.

دورتموند بعد از برد ۶ بر صفر برابر لژیا ورشو در دیدار دوم در خانه به دیدار رئال‌ مادرید رفت. این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا زردپوشان با چهار امتیاز از دو بازی در صدر جدول گروه قرار بگیرند.

سرمربی بورسیادورتموند در ادامه نشست خبری گفت‌: اسپورتینگ تیم کاملی است. آنها از نظر تکنیکی تیم محکمی هستند و خیلی سخت گل می خورند. این موضوع را هم به خوبی در بازی برابر رئال‌ مادرید نشان دادند. همچنین در خط حمله با حضور بازیکنی همچون باس‌دوست بسیار خطرناک هستند. مربی باتجربه و کاربلدی نیز هدایت این تیم را بر عهده دارد. همه اینها باعث شد تا اسپورتینگ تیم قوی و سختی باشد.

توخل در پایان گفت‌: بازی اسپورتینگ و رئال‌ مادرید را دیدم. باید بگویم آنها خیلی بدشانس بودند که در سانتیاگو برنابئو امتیازی کسب نکردند و در دقایق پایانی دروازه‌شان باز شد. برای آنها احترام قائل هستیم. متاسفانه شرایط سختی که در تیم داریم و مصدومانی که در اختیار داریم، باعث شده کار سخت شود ولی به بازیکنانم اطمینان دارم و امیدوارم آنها امشب نمایش خوب و کاملی را ارائه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج