۴۰۵۶۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

منصوریان به ترکیب تیم برنده دست می‌زند؟

علیرضا منصوریان در دوران مربیگری اش در نفت تهران و استقلال نشان داده است که علاقه زیادی به تغییرات زیادی در ترکیب تیمش دارد.

ورزش سه: سرمربی جوان استقلال اعتقادی به این اصل کلی در فوتبال ندارد که مربی به تیم برنده دست نمی زند و بارها ترکیب تیمش را دستخوش تغییرات اساسی کرده است. او در نفت تهران در هر بازی دست به تغییرات زیادی در ترکیب تیمش می زد و در استقلال هم همین رویه را در پیش گرفته است تا جایی که در بازی با سیاه جامگان ترجیح داد مجید حسینی که عملکرد فوق العاده ای در خط دفاع داشت را نیمکت نشین کند و به جای او پادوانی را برای اولین بار در ترکیب اصلی به میدان بفرست.

البته این تغییرات فقط به خط دفاع مربوط نمی شود و منصوریان در خط هافبک و حمله هم تغییرات زیادی در تیمش داشته است و حالا باید دید آیا در بازی با سایپا در هفته نهم لیگ برتر آیا به ترکیب تیم خود نسبت به بازی با سیاه جامگان دست می زند یا نه.

منصوریان علاقه زیادی دارد که تغییراتی در هر بازی در ترکیب تیمش ایجاد کند تا به نوعی هم به بازیکنان فشار نیاید و هم سیستم او برای حریفان ناشناخته باقی بماند اما به نظر می رسد او باید این نکته را هم در نظر بگیرد که تیمش تازه در مسیر پیروزی قرار گرفته است و شاید بهتر باشد او به تیمی که استقلال را به جاده موفقیت برگردانده است اعتماد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج