۴۰۵۲۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظاهری: حقمان برد در دربی بود

مظاهری می گوید ذوب اهن به روزهای خوب خود بازگشته است و مطمئنا می توانند در بالای جدول حاضر باشند.

ورزش سه: رشید مظاهری درباره دربی با سپاهان گفت: بازی سختی را متصور بودیم و می دانستیم دربی همیشه حساس است اما تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و وضعیت خودمان را بهبود ببخشیم. البته جا دارد بگویم جای قاسم حدادی فر در این بازی بسیار خالی بود و امیدوارم بسیار زود به میادین بازگردد.

گلر تیم ذوب آهن در ادامه افزود: درست است که شش سال بود برابر سپاهان پیروز نشده بودیم، اما این بازی را بسیار خوب بردیم و حقمان برد بود. مطمئن باشید این روند ادامه خواهد یافت و با همدلی بچه ها به کورس بالای جدول می رویم و بازهم موفقیت های خود را به کارگران زحمت کش شرکت ذوب آهن تقدیم خواهیم کرد.

مظاهری همچنین درباره بازگشت به تیم ملی گفت: من قبلا هم گفته ام و باز می گویم انگیزه ام برای حضور در تیم ملی کم نشده است و با تمام توان و روحیه بازی می کنم و برابر سپاهان خداراشکر روز خوبی را در بازی گذراندم.

وی در انتها درباره خداحافظی نویدکیا گفت: محرم از بازیکنان بزرگ فوتبال اصفهان و ایران است و رفتنش مطمئنا هم خودش هم هواداران اصفهانی را ناراحت کرده است. امیدوارم در زندگی پس از فوتبالش موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج