۴۰۴۹۲۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پورموسوی: بازیکنانم احساسی بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از بازیکنان کمال تشکر را دارم چون آنها ۴ ماه بدون هیچ دریافتی بازی کردند و من به شرف آنها درود می‌فرستم.

خبرگزاری تسنیم: سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: توانستیم از یک بازی سخت خارج از خانه ۳ امتیاز کسب کنیم. ما از همان دقایق اول به دنبال برد بودیم و برای کسب ۳ امتیاز تلاش می‌کردیم که خوشبختانه به هدف خود نیز رسیدیم.

وی افزود: ما در این مسابقه ۲ نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول من به ۲ بازیکن متولد سال ۷۲ بازی دادم. ولی احتمال دادم که در دقایق حساس دچار استرس شوند و آنها را تعویض کردم. نیمه دوم شروع خیلی خوبی داشتیم. ما با دیدن بازی‌های قبلی ماشین‌سازی می‌دانستیم که بازیکنان آنها بعضی‌ها جاها کم می‌آورند از جمله بازی قبلی‌شان مقابل نفت تهران.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ماشین‌سازی تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی هم دارد اما هر بازی یک برنده و یک بازنده دارد. ما در همه مسابقات سعی می‌کنیم که به دنبال پیروزی باشیم که در برخی مواقع شکست می‌خوریم ما به دنبال ارائه بازی‌های هجومی هستیم که هواداران از آنها لذت ببرند اما متأسفانه در برخی دقایق احساسی بازی می‌کنیم که این ممکن است در آینده گریبانگیر ما شود.

سرمربی استقلال خوزستان درباره تعویض‌های این تیم اظهار داشت: ما تیم ماشین‌سازی را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم در نیمه دوم فقط به ارسال‌های بلند روی می‌آورند به همین دلیل نیاز بود که هم بازیکنان باتجربه و هم بازیکنان قدبلند به زمین بیاوریم. شکل بازی ماشین‌سازی ما را مجاب کرد که بین ۲ نیمه ۲ تعویض کنیم.

پورموسوی در مورد صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از این مسابقه نیز تصریح کرد: من از مسئولان استان انتظار حمایت از از تیم را دارم که تا الان هیچکس به جز استاندار از ما حمایت نکرده است. از بازیکنان کمال تشکر را دارم چون آنها ۴ ماه بدون هیچ دریافتی بازی کردند و من به شرف آنها درود می‌فرستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • توتو

      وقتی مربی تیم ملی ما توپول همه رو خریده دیگه از بقیه چه توقعی میشه داشت کیروش هم فهمیده ایران چه خبره وای بر ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج