۴۰۳۳۹۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

روزی که صدا و سیما شرمنده مردم شد!

تیم ملی ایران در یک شب عزیز به مصاف تیم ملی کره جنوبی خواهد رفت.

طرفداری: تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چهارمین دیدار خود در چارچوب رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم خواهند رفت. سوای حساسیت های همیشگی بازی های ایران و کره جنوبی، تاریخ برگزاری این دیدار حواشی بسیاری را به دنبال داشته است. امروز سه شنبه، ۲۰ مهرماه، مصادف با نهم محرم و روز تاسوعا می باشد و برگزاری بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در چنین روزی که متصل به شب عاشورا می باشد، منتقدان بسیاری داشته که هر یک موضعی متفاوت در مورد این موضوع دارند.

حساسیت ایجاد شده در این مورد به حدی بوده که حتی پیشنهاداتی مبنی بر عدم حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این دیدار و زدن قید سه امتیاز بازی نیز مطرح شد و در برخی خبرها نیز از احتمال عدم پخش مستقیم این دیدار از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سخن به میان آمد که این موارد باعث نگرانی اهالی فوتبال شده است. حال چند ساعت بیشتر به برگزاری این دیدار حساس باقی نمانده و همه نگاه ها به ورزشگاه آزادی دوخته شده تا نظاره گر برگزاری این دیدار حساس در یک شرایط ویژه باشند!

در این شرایط خاص بهتر است فلش بکی بزنیم به ۱۷ سال پیش، زمانی که تیم استقلال تهران با هدایت مرحوم ناصر حجازی، مقتدارنه راهی مرحله نیمه نهایی جام باشگاههای آسیا شده بود و بایستی در تهران از چهار تیم پایانی این دوره از رقابت ها پذیرایی می کرد. شاگردان حجازی برای رسیدن به فینال، دالیان چین را پیش رو داشتند و بازی دو تیم قرار بود روز یازدهم محرم در ورزشگاه آزادی برگزار شود. بدون شک برگزاری چنین دیداری در چنین روز خاصی همانند این روزها برخی بازخوردها را به دنبال داشت، اما بازی استقلال و دالیان که به اشتباه تاریخ برگزاری آن را در بسیاری از رسانه ها نهم محرم عنوان می کنند، در روز یازدهم محرم ماه در ورزشگاه آزادی و با حضور پرشور هواداران آبی پوش برگزار شد. استقلال آن دیدار را در دراماتیک ترین شرایط ممکن برد و راهی دیدار فینال شد. شاگردان حجازی در این دیدار دو بر صفر با گل های فکری و موسوی از حریف پیش افتادند اما چینی ها سه بار در عین ناباوری دروازه برومند را باز کردند تا نتیجه کار سه بر دو شود، این پایان کار نبود و علیرضا اکبرپور در دقیقه ۸۴ کار را به تساوی کشاند و بازی به وقت های اضافه کشیده شد و در حالی که همه خود را برای ضربات پنالتی آماده می کردند، علی موسوی در دقیقه ۱۰۷ گل طلایی و چهارم تیمش را به ثمر رسانده و استقلال را چهار بر سه پیروز این دیدار کرده و راهی فینال نمود، بهتر است وصف این لحظات را از زبان خود این بازیکن بشنویم که در این رابطه گفته است:

به خاطر دارید که من در دقیقه 107 گل طلایی را زدم و در شرایط عادی هر بازیکنی که این گل را بزند و تیمش راهی فینال شود، شادی غیرمتعارفی انجام می‌هد ولی آنقدر جو ورزشگاه حسینی بود که من و تماشاگران بعد از گل سینه زنی کردیم. تماشاگران ایرانی فهیم هستند و مطمئنا مشکلی در بازی ایران و کره ایجاد نمی‌شود.

روزی که صدا و سیما شرمنده مردم شد!

این دیدار با برد استقلال و صعود این تیم به دیدار پایانی همراه بود و در ورزشگاه آزادی هواداران حاضر پیش از آغاز دیدار به زیبایی عزاداری امام حسین را برگزار کرده و در طول بازی نیز حرکت ناشایستی نه از سوی آنها و نه از سوی بازیکنان داخل زمین شاهد نبودیم آن هم در شرایطی که نحوه پیروزی آبی ها به گونه ای بود که می توانست خیلی راحت جوی نامناسب را در آن روزهای خاص ایجاد کند ولی در این میان نقطه سیاهی هم وجود داشت و آن هم عدم پخش مستقیم بازی از صدا و سیما بود که فوتبال دوستان را در شرایطی که خود را از ماه ها پیش برای تماشای این دیدار آماده کرده بودند نقره داغ کرد! و این گونه بود که فردای آن روز روزنامه خبرورزشی تیتر زد:

صدا و سیما شرمنده مردم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همان قدری که صدا و سیما به ملت اعتماد داره ملت هم بیشتر به صدا وسیما. رسانه جناحی همینه اونه که واسه ملت تعریف میکنه نه ملت اونو تعریف کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج