۴۰۰۶۵۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ورزشکارانی که آرتیست شدند

عشق به بازیگری همیشه بین ورزشکاران بوده و با موفقیت پژمان جمشیدی این تب داغتر هم شده‌است.

خبرآنلاین: تب بازیگر شدن دوباره بین ورزشکاران داغ شده. علی پروین دوباره جلوی دوربین رفته است، علیرضا حیدری بزودی فیلمش اکران می شود و انصاریان هم تقریبا هر ۲۰ روز یک فیلم جدید تولید می کند.
تب حضور در سینما برای ورزشکاران به امروز یا دیروز برنمی گردد و از همان دهه ۴۰ این موج وجود داشته است. از زمانی که محمد علی فردین نایب قرهمان کشتی آسیا ، ستاره سینمای ایران شد. از همان زمان بود که خیلی های دیگر هم آرزوی شان ستاره سینما شدن بود. فردین البته بی شک با همه هنرپیشه های ورزشکار دیگر متفاوت بود و موفق ترین شان در همه این سال ها.
او که حالا ۲۵ سال بعد از درگذشتش ، بهزاد فراهانی اعتراف کرده قرار بوده در سریال امام علی (ع)نقش مالک اشتر را بازی کند. یعنی داود میرباقری به دلیل ویژگی اشتهارش به جوانمردی و محبوبیت و چهره زیبایش ، تصمیم داشته نقش مالک را به او بدهد.
محمد بیک زاده ، تهیه کننده این سریال هم گفته انتخاب اول شان فردین بوده و اوچندبار با آن قهرمان سابق کشتی و ستاره فیلم های فارسی حرف زده بود اما روحیه ستاره ستیز مدیران سینمایی و تلویزیون ، مانع از این شده تا فردین بتواند در چنین نقشی بازی کند.
غیر از فردین، رضا بیک ایمان وردی از قهرمانان نامی کشتی کچ ایران هم ستاره فیلم های فارسی بود. اما آنها تنها نبودند و غیر از این دو نفر در آن سال ها دیگرانی هم قصد حضور در سینما را کردند. مرحوم محراب شاهرخی در فیلم علف های هرز جلوی دوربین رفت. امامعلی حبیبی در چند فیلم فارسی بازی کرد که با عتاب شدید جهان پهلوان تختی همراه شد. البته او خیلی درخشش نداشت و بی خیال شد.
بلور ، مربی نامی کشتی هم چند باری تجربه حضور در سینما را داشت که او هم با خشم تختی روبرو شد. بعد از انقلاب هم این تب حضور را خیلی ها داشتند. از استاد بهمنش که در نقش خودش در خط پایان بازی کرد تا جواد زرینچه که ستاره فیلم محمد صالح اعلاء درباره قهرمانی استقلال شد . حمید استیلی و عابدزاده هم در فیلم هایی بعد از جام جهانی ۹۸ بازی کردند اما همه در گفتن دیالگو هم ریپ می زدند. مهران غفوریان خیلی از بچه های نسل جدید را در سریال زیر آسمان شهر جلوی دوربین برد. انصاریان و نیکبخت و چند نفر دیگر ، این هایی بودند که جلوی دوربین رفتند.

پژمان جمشیدی اما ستاره ای شد که سد شکست او با سریال پژمان درخشید و شد یک هنرپیشه. علی انصاریان هم از همان زمان وارد شد. او خودش فیلم ساخت و سرمایه گذاری کرد. حالا در موجی جدید خداداد، علی پروین ، آرش برهانی و هاشمی نسب در فیلم حس خوب زندگی جلوی دوربین رفتند. هنرپیشه هایی که تجربه بازی کردن شان نشان می دهد ، خیلی با دوربین راحت نیستند. البته فیلم من یک ایرانی نیستم احمد نجفی با بازی علیرضا حیدری هم سرانجام آماده شده. نجفی می گوید حیدری می تواند فردین جدید سینما باشد. اگرچه تجربه اجرای ورزشی حیدری نشان داده او هم خیلی اهل راحت بودن جلوی دوربین نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج