۴۰۰۵۹۰
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

جعل سند برای سرکار گذاشتن مربیان مطرح

ماجرای پیشنهاد انگلیسی به مربیان ایرانی مسأله‌ای بود که منصوریان چند هفته قبل آن را رسانه‌ای کرد تا بدین منظور جایگاه خودش را ارتقا دهد اما حالا این ماجرا وارد فاز جدیدی شده است.

روزنامه شهروند: ماجرای پیشنهاد انگلیسی به مربیان ایرانی مسأله‌ای بود که منصوریان چند هفته قبل آن را رسانه‌ای کرد تا بدین منظور جایگاه خودش را ارتقا دهد اما حالا این ماجرا وارد فاز جدیدی شده است. مشابه پیشنهادی که به دست منصوریان رسیده، از طریق ایمیل به چند مربی دیگر کشورمان هم ارسال شده اما با رسانه‌ای شدن این مسأله، مشخص است که این پیشنهادها هیچ سندیتی ندارد و از سوی حراست فدراسیون فوتبال نیز درحال پیگیری است.
جعل سند برای سرکار گذاشتن مربیان مطرح

پیشنهاد برایتون به مربیان ایرانی!

تیم برایتون انگلیس که هم اکنون در رده چهارم جدول چمپیون شیپ انگلیس قرار دارد، توسط فردی به نام «دیک نایت» اداره می‌شود و سرمربی این تیم در فصل جدید نیز «کریس هوتن» است. فردی که خود را برادرزاده مالک این باشگاه معرفی کرده، به مربیان ایرانی پیشنهادی را از طریق ایمیل ارسال کرده است تا به‌عنوان اولین مربی ایرانی در انگلیس فعالیت کنند. علیرضا منصوریان، پرویز مظلومی، مجید جلالی و یحیی گل‌محمدی ازجمله مربیانی بودند که چنین ایمیلی را دریافت کردند. در این میان منصوریان این مسأله را رسانه‌ای کرد و با واکنش افراد مختلف روبه رو شد و صدای سایر مربیان هم به تدریج بلند شد.

گاف‌های عجیب

روز گذشته پرویز مظلومی ایمیل‌هایی که برایش به‌عنوان نامه رسمی از سوی باشگاه انگلیسی ارسال شده بود را منتشر کرد. با نگاهی به این نامه‌ها متوجه گاف‌های بزرگی می‌شویم که مشخص می‌کند این پیشنهاد سندیت ندارد و از سوی یک فرد به قصد کلاهبرداری یا هر هدف دیگری ارسال شده است. اولین نکته در ایمیل‌های منتشر شده به سربرگ آن بر می‌گردد. ارسال‌کننده این ایمیل‌ها از لوگوی اتحادیه فوتبال انگلیس در تنظیم پیشنهاد خود به پرویز مظلومی استفاده کرده است. همچنین نام کامل باشگاه برایتون روی سربرگ نامه درج نشده و در اتفاقی عجیب و برخلاف نامه‌های بین‌المللی از لفظ مِستر(آقا) برای خطاب کردن پرویز مظلومی استفاده شده است. در قرارداد ارسالی با فعل امری به مربی ایرانی دستور داده شده تا محلی را امضا کند. حتی هیچ سمت خاصی ازجمله دستیار اول مربی، مربی دروازه بان‌ها، سرمربی و... در این نامه ذکر نشده است.

پیشنهادی ٦/٢‌میلیون پوندی!

یکی از عجیب‌ترین موارد در متن قراردادهای جعلی ارسال شده برای مربیان ایرانی، میزان مبلغ پیشنهادی است. در ایمیلی که برای پرویز مظلومی ارسال شده، برای ‌سال اول ٦٠٠‌هزار پوند،‌ سال دوم ٩٠٠‌هزار پوند و‌سال سوم یک‌میلیون و ١٠٠‌هزار پوند مبالغ قرارداد در نظر گرفته شده است که در مجموع برای یک قرارداد ٣ ساله مبلغ ٦/٢‌میلیون پوندی را نشان می‌دهد. جالب این‌که پرویز مظلومی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود این پیشنهاد را رد کرده اما جالب است بدانید که مربیان حاضر در لیگ دسته اول فوتبال انگلیس هیچ‌کدام چنین مبالغی دستمزد نمی‌گیرند و قطعا به مربیان ایرانی هم‌چنین مبالغی پیشنهاد نمی‌شود. این‌که یک مربی ایرانی بدون هیچ رابطی پیشنهاد تقریبا ١٢‌میلیارد تومانی از انگلیس داشته باشد، دور از ذهن به نظر می‌رسد.

حمیسی: فرد پیشنهاددهنده را شناسایی کردیم

محمدحسین حمیسی، رئیس حراست فدراسیون فوتبال که از چند روز قبل تحقیقات درباره پیشنهادات انگلیسی مربیان را آغاز کرده، دراین‌باره می‌گوید: «ما توانستیم بعد از تحقیقاتی که انجام دادیم، شخصی که به‌زعم خودش از سوی یک باشگاه انگلیسی با مربیان ایرانی مذاکره می‌کرد را شناسایی کنیم. او به حراست دعوت شد و به سوالات ما پاسخ داد. با این حال بخش دیگر کار ما گفت‌وگو با مربیانی است که این فرد به آنها پیشنهاداتی را ارایه کرده است. ظرف روزهای آینده با آنها هم گفت‌وگو خواهیم کرد تا پرونده را پیش ببریم. بعد از آن‌که با این مربیان صحبت کردیم، پرونده همچنان مفتوح خواهد بود و شاید نیاز باشد این پرونده را به رکن قضائی ببریم و در آن‌جا مورد رسیدگی قرار دهیم. من فعلا نمی‌توانم بگویم که این پیشنهادات جعلی بوده یا واقعی.»

برایتون شفاف‌سازی کرد

بعد از شائبه‌هایی که درباره واقعی یا غیرواقعی بودن پیشنهاد برایتون به مربیان ایرانی مطرح شده بود، پاول کامیلین مدیر رسانه‌ای این باشگاه به شایعات پاسخ داد: «خیر، ما هرگز تماسی با آقای منصوریان نداشته‌ایم. سرمربی ما تا دو‌سال آینده همراه باشگاه خواهد بود و ما به تازگی در تابستان گذشته با وی قرارداد بسته‌ایم. ما هیچ نقشه‌ای برای تغییر سرمربی نداریم و هرگز درباره این موضوع چیزی نشنیده‌ایم.»

چرا مربیان ایرانی؟

در سال‌های اخیر بارها درباره معیوب ماندن چرخه تولید و صادرات مربی به کشورهای دیگر در فوتبال ایران بحث‌های زیادی صورت گرفته است. در این سال‌ها حتی مربیان کشورمان نتوانستند به کشورهای عربی و آسیایی هم بروند و موفقیتی از این نظر به دست نیامده است. با این وضع آیا در ذهن کسی می‌گنجد که مربیان ایرانی از لیگ انگلیس که یکی از برترین لیگ‌های فوتبال دنیا را است، پیشنهاد داشته باشند؟‌ این‌که این فرد با چه هدفی ایمیلی را برای مربیان ایرانی ارسال کرده، چیست را نمی‌دانیم اما به نظر می‌رسد مربیان کشورمان حداقل تا یک دهه آینده با وضعیتی که در فوتبال ایران حاکم است، به لیگ‌های معتبر دنیا راه پیدا نمی‌کنند. البته داشتن پیشنهاد از سوی کشورهای صاحب فوتبال باعث خوشحالی برای فوتبال کشور است اما این‌که مربیانی که خودشان را از نظر علم و دانش در سطح بالایی تصور می‌کنند، چطور فریب چنین پیشنهاد عجیبی را خوردند، مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • جعفری

      آدم ساده لوح باشد که این حرفها را باور کند

    • بدون نام

      عجب پیشنهادات اغوا کننده ای برای ابی ها میرسه

    • بدون نام

      منصوریان خیلی باحاله ازوقتی اومده کلی سوژه شده از فرش وبشکه یخ بگیر تا پیشنهاد انگلیس خخخخخ

    • بدون نام

      اینم مثل عکس انداختن اسطوره تیم استقلال در استادیوم برای بازی بارسلونا

    • سیلس

      دوستان من همیشه گفته ام .که منصوریان. اهل تخیل واصلا بدرد مربی گری نمی خورد اصل اول مربی گری اقتدار و جنم مدیریت میباشد. که ایشان فاقد آن است این همه مدرک. که خودش اعلام کرده بود. بله پشنهاد رسمی هست و مدرکشم موجوده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج