۳۹۹۳۲۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

علیفر برود بنگاه معاملات ملکی راه بیندازد!

علیرضا علیفر، گزارشگر پرحاشیه تلویزیون بعد از دوماه دوری بازگشت و دیدار بارسلونا و مونشن‌گلادباخ را در لیگ قهرمانان اروپا گزارش کرد.

روزنامه شهروند: علیرضا علیفر، گزارشگر پرحاشیه تلویزیون بعد از دوماه دوری بازگشت و دیدار بارسلونا و مونشن‌گلادباخ را در لیگ قهرمانان اروپا گزارش کرد. علیفر که خودش اعتقاد دارد این دوری دو ماهه ربطی به اشتباه تاریخی‌اش در اعلام نام سازنده ورزشگاه محل برگزاری دیدار لهستان و ایرلند شمالی ندارد، بعد از بازگشت به تلویزیون بار دیگر جنجال‌ساز شد. او این‌بار به مربیان شاغل در لیگ برتر فوتبال حمله کرد و آنها را انسان‌هایی دانست که صلاحیت تیمداری ندارند. علیفر می‌گوید: «من برای تمام مربیان لیگ برتری، احترام قائلم اما متاسفانه چند مربی خاص هستند که هر‌سال تیم دارند و پدر همه تیم‌ها را در آورده‌اند!
مربیان خاص فوتبال ایران بدون این‌که کارنامه‌ای داشته باشند، هر‌سال در تیم‌های مختلف می‌چرخند. مدیران باشگاه‌ها باید دل و جرات داشته باشند و وقتی یک مربی‌سال قبل تیم بالای جدولی را به پایین جدول آورده، چرا باید باز هم تیم بگیرد؟» مهدی مناجاتی، سرمربی سابق تیم‌ملی ایران در گفت‌وگو با «شهروند» پاسخ صحبت‌های علیفر را به تندی می‌دهد. او می‌گوید: «انتخاب مربی همواره از سوی مدیر باشگاه انجام می‌شود و کسی نمی‌تواند دراین‌باره تصمیم بگیرد. از طرف دیگر این همه مربی صاحب سبک و پیشکسوت بیرون مانده‌اند که آقای علیفر بیاید و در لیگ برتر مربیگری کند؟
من بازیکنان توانایی را می‌شناسم که در زمان بازیگری‌شان فوق‌العاده بودند اما اکنون در خانه نشسته‌اند و مسابقات را از تلویزیون می‌بینند؛ آیا این افراد باید این موضوعات را مطرح کنند یا آقای علیفر؟» مناجاتی ادامه می‌دهد: «اگر جناب علیفر فکر می‌کند که جایش تنگ شده، بهتر است برود و یک بنگاه معاملات ملکی باز کند! زیرا فوتبال جای افرادی است که خاک این ورزش را خورده و برای آن زحمت کشیده باشند. اکنون خود من هم در خانه نشسته‌ام؛ آیا باید اعتراض کنم؟ علیفر حوصله‌اش سر رفته و مصاحبه می‌کند!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی

      جناب مناجاتی عزیز: رزومه به چند دوره موفقیت در عرصه مربیگری اطلاق می شود ،مربیان صاحب رزومه هیچگاه خانه نشین نمی شوند تا به سن بازنشستگی برسند ،شاید متظور جناب علیفر ان دسته از مربیان وطنی است که رزومه جرقه ای دارند که مثلا یه سالی دریه تیمی به فینال جام حذفی رسیدن یا کسب سهمیه کردند وهمان تک افتخار پلکان صعودشان است ،ایراد جای دیگر است ان هم از جانب مدیران غیر فوتبالی ست ،که خود سر ذشته ندارند ومشاورانیدلال صفت احاطه شان کرده وانها هم به تنها چیزی که فکر می کنند پر شدن جیب خودشان است ،دیگر دنیا در فوتبال به سمت وسویی رفته است که همگی هم اذعان دارند مربیان جوان وصاحب سبک می توانند فوتبال را رشد دهند در دنیا کسانی مثل گلوپ ،گواردیولا را می بینید که برایشان سرو دست می شکنند ،البته مربیان وطنی از این دست هم کم نداریم ،مثل یحیی ،قلعه نوعی و...البته اگر بگذارند کارشان را بکنند وشرایط برایشان مهیا باشد .جناب مناجاتی عزیز ای کاش بعنوان پیشکسوت ،بزرگتر ،معلم ومشاور وکارشناس نظرات وپیشنهادات سازنده جهت رشد واعتلای فوتبال ارایه می دادید تا با الفاظ خانه نشین ومعاملات ملکی که ان هم بنوعی در کار خود خبره ومشاور محسوب شده وصد البته محترمند ،بنامیم .به جناب علیفر هم انتقادات زیادی وارد است وبشخصه معتقدم که وی بیشتر گزارشگر رادیوییست تا تلویزیونی ،چون گزارشگر تلویزیونی نیازی به شنیدن زیاد ندارد در واقع خود همه چیز را می بیند ومتواند کارشناسی کند وتشخیص دهد مثلا برای این بازی دفاع طی بهتر است یا پوششی ،گزارشگر ولو اینکه کارشناس بزرگی هم باشد نباید بخود اجازه دهد که عقیده اش به بیننده یا شنونده تحمیل گردد،اوخود می تواند در مقام قضاوت قرار گیرد .در خاتمه اگه بزرگترها احترام همدیگر را نگه نداریم ان وقت شرایط بگونه ای پیش می رود که کوچکترها دیگر برایمان تره هم خورد نمی کنند .باارزوی سلامتی وطول عمر با عزت برای مناجاتی عزیز وعلیفر بزر گوار .یا حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج