۳۹۸۸۰۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نامجومطلق: کی‌روش اعتقادی به لیگ ندارد

مجید نامجومطلق بر این باور است که استقلال می‌توانست نمایش بهتری را مقابل ملوان نوین ارائه کند.

ایران ورزشی: مجید نامجومطلق بر این باور است که استقلال می‌توانست نمایش بهتری را مقابل ملوان نوین ارائه کند. البته نامجو دلیل احتیاط بیش از حد استقلالی‌ها را شکست رقیب سنتی‌شان می‌داند. نامجومطلق امیدوار است که استقلال در لیگ و جام حذفی نمایش بهتری ارائه کند.

استقلال در نخستین بازی‌اش در جام حذفی برنده بود اما نمایش چشمگیری نداشت.

یک دلیلش برد قشقایی مقابل پرسپولیس بود. یک روز قبل از بازی استقلال با ملوان نوین پرسپولیس از یک تیم لیگ دویی باخته بود که این موضوع در روحیه بازیکنان و حتی کادر فنی تأثیر می‌گذارد. شما دیدید که ترکیب استقلال هم کاملا محتاطانه چیده شده بود و حتی منصوریان ریسک بازی دادن به دروازه‌بان دوم تیمش را هم نداشت. این نشان می‌دهد که احتیاط در این بازی حرف اول را می‌زد.

اما انتظار می‌رفت استقلال فرصت‌های گلزنی بیشتری به دست آورد.

درست است اما شرایط در جام حذفی با لیگ متفاوت است. جام جذفی جام شگفتی‌ها است و کوچکترین اشتباهی منجر به حذف یک تیم می‌شود. فکر می‌کنم برای بازی اول چنین تاکتیکی خوب بود اما قبول دارم که از لحاظ تاکتیکی بازی قابل قبولی انجام نشد. اگر به منصوریان برنخورد باید به انتقادهای سازنده گوش کند و در جهتی گام بردارد که استقلال کیفیت فنی بهتری را ارائه کند.

معمولا انتظار می‌رود که در چنین شرایطی تیم‌های بزرگ مقابل تیم‌های درجه سه و چهار بردهای پرگلی به دست آورند.

همانطور که گفتم ما می‌توانیم از لحاظ فنی ایرادهایی را به سبک بازی استقلال وارد کنیم. این اشکال‌ها باید به مرور زمان اصلاح شود اما اینطور نیست که از استقلال قطع امید کنیم. تا حدودی شرایط نسبت به قبل بهتر شده و تیم سر و شکل بهتری گرفته است. به اعتقاد من باید از فرصت باقیمانده نهایت بهره را برد.

فکر می‌کنید این استقلال قابلیت قهرمانی در جام حذفی یا لیگ را دارد؟

در جام حذفی شانس و اقبال تاثیرگذار است اما در لیگ باید با برنامه جلو رفت و برای یک فصل انسجام داشت. استقلال با اینکه نمایش خوبی در لیگ نداشته اما هنوز هم شانس دارد و می‌تواند قهرمان لیگ شود. البته به شرط اصلاحات اساسی و ارائه بازی‌های باکیفیت.

برخی اعتقاد دارند که تعطیلی‌های لیگ باعث به وجود آمدن این ناهماهنگی‌ها می‌شود.

شاید تعطیلی لیگ هم مزید بر علت باشد. اصولا آقای کی‌روش هیچ اعتقادی به لیگ برتر و مربیانش ندارد. ایشان مدت‌ها لیگ را تعطیل می‌کنند بدون اینکه از پیامدهای آن اطلاعی داشته باشند. هیچ جای دنیا به لیگ اینگونه نگاه نمی‌شود اما متاسفانه کی‌روش کاری با لیگ کرده که اصلا خیلی‌ها یادشان رفته اینجا فوتبالی هم وجود دارد. من ندیدم کشوری با لیگش چنین کاری بکند. امیدوارم نتیجه تصمیم‌های کی‌روش به صعود تیم ملی بینجامد چون هر اتفاقی جز این رخ دهد فوتبال ما آسیب‌های جدی می‌خورد.

در روزهایی که همه دربست در اختیار سرمربی تیم ملی هستند اما تیم ملی فوتسال با مربی ایرانی‌اش بزرگترین افتخار تاریخ ورزش‌های توپی ایران را به دست آورد و بر سکوی سوم جهان ایستاد. این پیروزی قطعا برای شما هم دلچسب بوده است.

همینطور است. تیم ملی فوتسال کار بزرگی انجام داد. آنها سوم جهان شدند. افتخاری که تا کنون در ورزش ایران به دست نیامده بود. به‌ عنوان یک ایرانی افتخار می‌کنم وقتی می‌بینم تیم ملی با مربی ایرانی به چنین دستاورد بزرگی می‌رسد. مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتسال زحمات بسیاری کشیدند. از صمیم قلب امیدوارم که فوتبال هم بتواند افتخارات فوتسال را تکرار کند و به رتبه سومی جهان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • وحید

      کی روش کاملا حق دارد مربیان ضعف دانششون و میاندازند به تعطیلی لیگ در جام حذفی که لیگ تعطیل نبود بعد از بازیهای باشگاهی جام حذفی بود که چند تیم لیگ برتری حذف شدن اینقدر خودمون و برتر از لیگهای دنیا ندانیم لیگی که برایب تیم ملی یک کمپ تمرینی نداره لیگی که اکپر مربیان سطخ اولش منشورین انهایی هم که نیستن لابی قویی دارند لیگی که درصد کمی از مربیانش به زبان انگلیسی مسلطن لیگی که تا حالا یک مربی صادر نکرده حتی لیگی که در برنامه های تلویزیونی کارشناساش البته اکپرا حرفهای در تحلیل بازی میکنند که ادم متاسف میشه وقتش و پای این حرفها گذاشته من ادم 50 ساله که نشریات خارجی رو میخونم تحلیلها و دیدن بازیها حق را کاملا به کی روش میدم ما هنوز فکر میکنیم با توپ دولایه پلاستیکی و زمین خاکی محلات که انهم به ندرت هست میتونیم اسطوره داشته باشیم و قهرمان اسیا و لابد جهان بشیم ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج