۳۹۸۵۷۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

جدیت مضاعف قبل از نبرد سخت در تاشکند

کی‌روش: هی تو! حواست کجاست؟!!

سرمربی تیم ملی این روزها توجه ویژه ای به حرکات بازیکنان حاضر در اردو دارد، او بارها تمرین را قطع می کند و به تذکر دادن به بازیکنان می پردازد، تذکراتی که گاهی اوقات به تندی انجام می گیرد.

ورزش سه: تیم ملی ایران این روزها خود را آماده دو بازی در برابر تیم های ازبکستان و کره جنوبی می کند، بازی هایی که امتیازات آن می تواند تا حدود زیادی خیال کی روش از تیم ملی و صعود به جام جهانی راحت کند و بنابراین وی با تمام توان خود در تمرینات تیم ملی حاضر می شود با حساسیت ویژه تری نسبت به گذشته بر کار شاگردانش نظارت می کند.

بازیکن اروپا رفته ای تعریف می کرد به طور عادی و روتین بازیکنان حاضر در فوتبال روز دنیا از 11، 12 سالگی وارد فوتبال حرفه ای می شوند و تجربه بازی در دیدارهای بزرگ را آغاز می کنند، این بازیکنان که اصول حرفه ای فوتبال را به مرور آموزش می بینند پس از رسیدن به سن 18، 19 سالگی می توانند خود را به تیم های بزرگ فوتبال نزدیک کنند، این اتفاق در حالی می افتد که آنها چند صد بازی را در کارنامه خود دارند و سرد و گرم حضور در زمین فوتبال را چشیده اند، بنابراین زمانی که خود را در تیم ملی بزرگسالان و یا تیمی مطرح می بینند خیالشان از بابت یادگیری نکات مختلف و آموزش هایی که دیده اند راحت است و با استفاده از تجربه بازی های زیاد، تنها باید خود را با تیمی که در ان هستند هماهنگ کنند.
کی‌روش: هی تو! حواست کجاست؟!!

اما در ایران اوضاع به گونه ای دیگر است، بازیکنی که در سن 19 و 20 سالگی کشف می شود باید تنها دلخوش باشیم به اینکه بتواند از استعداد خود به خوبی استفاده کند و این موضوع اصلا متضمن این نیست که این بازیکن آموزش های لازم را دیده باشد، حداقل در زمان حضور مربی کاربلد و بزرگی همچون کی روش به خوبی نمایان می شود. حال با یک حساب و کتاب ساده می توان فهمید بازیکنی که در سن 25، 26 سالگی، تازه، کشف می شود چه اوضاعی خواهد داشت.

این روزها سرمربی تیم ملی که با حساسیت زیادی عملکرد بازیکنانش را زیر نظر دارد گاهی اوقات مجبور می شود تمرین را قطع کند و نکاتی را به برخی بازیکنان گوشزد کند، نکاتی که می شد وجود نداشته باشند و گریبان بازیکنان و سرمربی و تمرین را نگیرد.
کی‌روش: هی تو! حواست کجاست؟!!

در تمرین امروز تیم ملی و در یکی از آیتم های طراحی شده چند بازیکن باید توپ ها را روی دروازه حریف ارسال می کردند تا مدافعان و مهاجمان به کلنجار برای گلزنی و یا دور کردن توپ بپردازند، ارسال باید به صورت تیز و کوتاه در فضای مورد نظر کی روش انجام می شد اما او بارها تمرین را قطع می کرد و به بازیکنانی که باید ارسال می کرد طریقه درست و گونه ای که می خواهد این اتفاق بیفتد را می گفت، این اتفاق تاجایی پیش رفت که پس از یکی از سانترهای ناموفق سرمربی تیم ملی که از بازیکن سانترکننده دور بود دستش را به سمت وی برد و با فریاد و به فارسی گفت: هی! حواست کجاست!
کی‌روش: هی تو! حواست کجاست؟!!

این موضوع در فوتبال درون تیمی نیز به گونه ای دیگر اتفاق افتاد و این بارها در دقایقی که از قبل تعیین شده بودآقای سرمربی بازی را قطع می کرد تا نکاتی را متذکر شود.

هرآنچه که هست بازیکنان ایرانی از نظر غنای تکنیکی مورد نظر خاص و عام هستند و شاید اگر آموزش هایی از ابتدای آغاز فوتبالشان به صورت درست و منطقی اتفاق می افتاد اکنون بازیکنان بسیاری را در سطح مطرح ترین تیم های دنیا داشتیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه کیروش پرتغالوبه کجارسوند بااون بازیکن های درجه یک ماجماعت چقدرساده لوحیم یه سری ازقماش خودکیروش دوربرشوگرفته فقط باپول بیت ولمال خوش میگذرونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج