۳۹۲۹۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اجحافی دیگر در حق اتلتیکومادرید

اتلتیکو در حالی روز چهارشنبه از بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا میزبانی خواهد کرد که به لطف برنامه‌ریزی مسئولان لالیگا، ۲۴ ساعت کمتر از این تیم برای آماده‌سازی فرصت دارد.

طرفداری: در میان ۳۲ تیم حاضر در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید تنها تیمی‌ست که بازی‌اش در لیگ داخلی را روز یکشنبه برگزار می‌کند. اتلتیکویی که در جدال برای صدرنشینی گروه D، روز چهارشنبه از بایرن مونیخ پذیرایی خواهد کرد.

به گزارش AS، مسئولان برگزاری و برنامه‌ریزی لالیگا بار دیگر در حق اتلتیکومادرید اجحاف کردند. برنامه‌ای که طبق آن شاگردان سیمئونه روز یکشنبه در ویسنته کالدرون میزبان دپورتیوو لاکرونیا خواهند بود. در حالی که روز چهارشنبه باید در جدالی دشوار برای صدرنشینی در گروه D لیگ قهرمانان اروپا، از بایرن مونیخ پذیرایی کنند. نگاهی به برنامه 31 تیم دیگر حاضر در لیگ قهرمانان اروپا نشان می‌دهد که اتلتیکو تنها تیمی‌ست که علی‌رغم حضور در چمپیونزلیگ، بازی‌‌اش در لیگ داخلی را روز یکشنبه برگزار می‌کند.

در توضیح دقیق‌تر، از میان ۳۲ تیم حاضر در مرحله گروهی، ۷ تیم شامل: دورتموند، پاریسن ژرمن، پورتو، بروخه، دیناموزاگرب، لودوگورتس و لژیا ورشو بازی‌های خود در لیگ داخلی را امروز (جمعه) برگزار می‌کنند و ۲۴ تیم دیگر فردا به مصاف حریفان خود خواهند رفت. در این میان اینکه چرا اتلتیکو باید روز یکشنبه به میدان برود مشخص نیست. مقایسه برنامه سه تیم اسپانیایی دیگر حاضر در لیگ قهرمانان اروپا نیز بار دیگر بر ابهامات این برنامه‌ریزی می‌افزاید. بارسلونا، رئال مادرید و سویا، هر سه، روز شنبه در لالیگا بازی خواهند کرد.

البته این اولین باری نیست که برنامه بازی‌های اتلتیکومادرید را در بدترین زمان ممکن قرار می دهند. چند هفته پیش بود که بازی اتلتیکو مقابل سلتاویگو را به بهانه جذب مخاطب بیش‌تر نسبت به بازی حساس منچسترسیتی و منچستر یونایتد - که از ساعت 13:30 آغاز می‌شد - در چین، به ساعت 13 (به وقت محلی) منتقل کردند در حالی که در آن روز تمام نگاه‌ها معطوف به دربی شهر منچستر بود. اتلتیکو اگرچه آن بازی را با 4 گل پیروز شد اما پس از بازی سیمئونه به شدت از برنامه‌ریزی مسئولان لالیگا شاکی بود.

مورد دوم جالب‌تر است. فصل گذشته اتلتیکو باید برای برگزاری دور رفت مرحله ۱/۸ نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آیندهوون در روز چهارشنبه، به هلند سفر می‌کرد. با این حال در کمال تعجب، دربی مادرید در هفته ای که خبری از بازی‌های اروپایی نیز نبود، برای روز شنبه برنامه‌ریزی شد و اتلتیکو بدون داشتن فرصت آماده‌سازی، باید در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌رفت. دیداری که البته شاگردان سیمئونه در آن با تک گل گریزمان، رئال را مغلوب کردند.

پاسخ مسئولان برگزاری لالیگا

گفته می‌شود دلیل برگزاری دیدار اتلتیکومادرید و دپورتیوو لاکرونیا در روز یکشنبه به این دلیل است که دپورتیوو بازی قبلی خود را روز پنج‌شنبه برگزار کرده و نمی‌توانسته روز شنبه بازی بعدی خود را برگزار کند. با این حال، این دلیل اصلا منطقی نیست. چه مسئول برنامه‌ریزی لالیگا که می‌دانست اتلتیکو هفته بعد هم باید با دپور بازی کند و هم در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود، نباید بازی هفته چهارم دپورتیوو مقابل آلاوز را برای روز دوشنبه برنامه‌ریزی می کرد تا چنین مشکلاتی ایجاد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج