۳۹۲۸۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سرمربی آرسنال پاسخ مورینیو را داد

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن نسبت به اظهارنظر جنجالی که به نقل از سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در کتاب یک خبرنگار آمده است، واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: رابطه ژوزه مورینیو و آرسن ونگر از زمانی که این مربی پرتغالی پا به لیگ برتر گذاشته است، همواره فراز و نشیب زیادی داشته و کنایه‌هایی بوده که بین این دو رد و بدل شده است. ژوزه که حالا هدایت شیاطین سرخ را بر عهده دارد، حسرت ۱۲ ساله ونگر برای قهرمانی در لیگ برتر و نداشتن روحیه قهرمانی تیمِ تحت‌هدایت ونگر را بارها جهت کنایه زدن به وی استفاده کرده است. در طرف مقابل نیز ونگر سکوت پیشه نکرده و در یکی از اظهاراتش در سال ۲۰۱۴ مورینیو را به ترس از ناکامی متهم کرد و او را بابت فروش عجیب خوان ماتا به منچستریونایتد مورد انتقاد قرار داد.

روبرت بیسلی، روزنامه‌نگاری که به ژوزه مورینیو در زمان سرمربیگری‌اش در چلسی بسیار نزدیک بوده است، نقل قول جالبی از آقای خاص در کتاب جدیدش که به‌زودی در معرض فروش عموم قرار خواهد گرفت، مطرح کرده است. او در بخشی از کتابش نوشته است: چند روز پس از اظهارات ونگر در مورد مورینیو و خوان ماتا، ژوزه هنوز هم بابت اظهارات سرمربی آرسنال عصبانی بود و به من گفت «ونگری که چلسی را بابت فروش خوان ماتا به منچستریونایتد مورد انتقاد قرار می‌دهد، یک روز بیرون از زمین فوتبال گیرش خواهم آورد و بینی‌اش را روی صورتش خرد خواهم کرد».

آرسن ونگر، در کنفرانس خبری امروزش (جمعه) وقتی خبرنگاری نظر او را در مورد اظهارنظری که به نقل از مورینیو در کتاب روبرت بیسلی منتشر شده، جویا شد، با اشاره به اینکه علاقه‌ای به خواندن این کتاب ندارد، عنوان کرد: من تنها در مورد فوتبال صحبت می‌کنم و این تمام کاری است که انجام خواهم داد. من هرگز ویژگی تخریبی نداشته‌ام و بیشتر سازنده بوده‌ام. در حال حاضر هم تنها روی بازی شنبه‌مان مقابل چلسی تمرکز کرده‌ام.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن که پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر چلسی در اکتبر 2014 به خاطر هل دادن آقای خاص عذرخواهی کرد، گفت: مشکل شخصی با کسی ندارم و در فوتبال به همه احترام می‌گذارم. من تنها روی حرفه خودم تمرکز کرده‌ام و سعی می‌کنم نسبت به همه رفتاری محترمانه داشته باشم. شاید من هم روزی کتابی نوشتم، اما هنوز برای انجام این کار آماده نیستم.

آرسنال از ساعت ۲۰ فردا (شنبه - به وقت تهران) در هفته ششم لیگ برتر میزبان چلسی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج