آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۳۸۹۵۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ایکاردی یا هیگواین، کدام شماره ۹ موفق می شود؟

فردا شب دو تیم اینترمیلان و یوونتوس در دربی ایتالیا به مصاف هم می‌روند و سوال این است کدامیک از مهاجمین در این دیدار موفق خواهند بود؟

خبرگزاری فارس: یکشنبه شب دربی ایتالیا برگزار می‌شود و همه نگاه به سمت دو مهاجم آرژانتینی دو تیم خواهد بود که کدامیک می‌توانند پیروز میدان شوند.

لازم به ذکر است شرایط دو تیم با هم متفاوت است. تیم اینترمیلان که در سه بازی گذشته چهار امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوازدهم جدول است فرانک دی بوئر، مربی جدید خود را که به تازگی از آژاکس برای مربی‌گری این تیم منصوب شده در صدد اخراج می‌بیند. نراتزوری‌ها که در لیگ اروپا نیز به رقابت می‌پردازند پنج شنبه شب در برابر نماینده رژیم صهیونیستی در خانه دو بر صفر نتیجه را واگذار کرده و شرایطی اسفناک دارد.

در این سوی میدان ماسیمیلیانو آلگری وضعیت آرامی دارد و در اندیشه ششمین قهرمانی پیاپی با بیانوکری‌هاست.این تیم که سه بازی سری‌آ را با پیروزی پشت سر گذاشته و در جایگاه نخست قرار دارد چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست سویا را در خانه شکست دهد و با تساوی این رقابت را آغاز کرد.

اما شرایط دو مهاجم آرژانتینی شبیه به هم است. هر دو در چهار بازی تیم خود ( سه بازی سری‌آ و یک بازی لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا) سه گل به ثمر رسانده و آقای‌گل تیم خود هستند. ایکاردی که تمام گل‌های این فصل این تیم را به ثمر رسانده و در فصل گذشته نیز با ۱۶ گل آقای‌گل آبی و سیاه‌ها شد امید اول دی‌بوئر برای پیروزی به حساب می‌آید.

هیگواین نیز که فصل پیش در تیم ناپولی آقای‌گل سری‌آ شد با قیمت ۹۰ میلیون یورو به تیم یوونتوس پیوست تا رکورد نقل‌ و انتقلات را در این لیگ بشکند. طبق نظر کارشناسان پیش‌بینی می‌شد که این بازیکن به دلیل قیمت بالای پرداخته شده و عملکرد بدی که در عرصه تیم‌ملی با آرژانتین در کوپا آمریکا داشت زمانی طول بکشد تا موتور گل‌زنی اش روشن شود اما نشان داد لیاقت این پول را داشته و در اولین بازی این فصل سری‌آ مقابل فیورنتینا در فلورانس توانست گل پیروزی بخش قهرمان بلامنازع ایتالیا را به ثمر رساند.

حال باید دید کدامیک از دو مهاجم آرژانتینی که در عرصع تیم‌ملی در سال‌های اخیر هیچگاه عملکرد درخشانی نداشته‌اند در بازی فردا شب ساعت ۲۰:۳۰ موفق خواهند بود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج