۳۸۹۱۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال برکناری دی‌بوئر و حضور کاپلو در اینتر

رسانه‌های ایتالیایی نوشته‌اند که پس از شکست خانگی اینتر برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس در دور نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا، کاسه صبر مالکان باشگاه اینتر لبریز شده است و احتمال دارد که مربی این تیم فرانک دی‌بوئر، هفته آینده، بعد از تنها دو هفته از آغاز کارش اخراج شود.

ایران ورزشی: رسانه‌های ایتالیایی نوشته‌اند که پس از شکست خانگی اینتر برابر نماینده رژیم اشغالگر قدس در دور نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ اروپا، کاسه صبر مالکان باشگاه اینتر لبریز شده است و احتمال دارد که مربی این تیم فرانک دی‌بوئر، هفته آینده، بعد از تنها دو هفته از آغاز کارش اخراج شود.

اینتر در چهار بازی که دی‌بوئر هدایتش را برعهده داشته است، تنها یک برد داشته است که آن هم پیروزی 2 بر یکی بود که هفته گذشته در خانه پسکارا، به زحمت و در دقایق پایانی بازی کسب کرد. شکست این تیم در لیگ اروپا، فشاری که روی دی‌بوئر وجود داشت را افزایش داده است و حالا گفته می‌شود که گروه سرمایه گذاری سونینگ، مالک چینی جدید باشگاه اینتر برای مربی سابق آژاکس اولتیماتوم تعیین کرده است.

به گزارش کالچومرکاتو وب، بازی بعدی اینتر در سری A که یک بازی خانگی حساس برابر یوونتوس است، آخرین فرصت دی‌بوئر برای کسب نتیجه است و اگر چنین اتفاقی رخ ندهد و اینتر در خانه‌اش شهرآورد ایتالیا را ببازد، او به همکاری کوتاه مدتش در نراتزوری پایان خواهد داد و راه را برای ورود فابیو کاپلو، سرمربی پیشین تیم‌های یوونتوس و رم باز خواهد گذاشت.

در همین حال لئوناردو، مربی سابق اینتر اعلام کرده است که او جزو گزینه‌های هدایت اینتر نیست و پیش از ورود این مربی هلندی هم قرار نبود جانشین روبرتو مانچینی شود. او که در فصل 11-2010 برای شش ماه هدایت نراتزوری را برعهده داشت، به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «برنامه باشگاه ادامه همکاری با مانچینی بود اما بعد از تغییر برخی شرایط، آنها روی دی‌بوئر تمرکز کردند و او را که برای مدتی طولانی در برنامه‌هایشان بود استخدام کردند. من فقط برای مدتی کوتاه در اینتر بودم و رابطه‌ام با آن خیلی زود تمام شد. البته از همان مدت کوتاه خاطرات زیبایی برایم مانده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج