۳۸۸۶۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: خوشحالم از تبریز سوغات می‌بریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از کسب سه امتیاز در دیدار مقابل ماشین‌سازی ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: عبدالله ویسی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: در ابتدا از هواداران تبریزی تشکر می‌کنم که در این بازی سنگ تمام گذاشتند و ما احساس میهمان‌بودن در شهر تبریز نکردیم. مردمان این شهر فرهنگ خوبی دارند که امیدوارم این فرهنگ را در همه شهرها شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: بازی خوبی را شاهد بودیم و مقابل تیم قدرتمند ماشین‌سازی فرصت زیادی خلق کردیم که متأسفانه نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. در این دیدار می‌توانستیم سه یا چهار گل به‌ثمر برسانیم که با بی‌دقتی از دست دادیم، اما خوشحالم که سه امتیاز ارزشمند را سوغاتی می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد آنالیز تیم ماشین‌سازی و استفاده از بازیکنان جوان گفت: در این دیدار از شش بازیکن زیر ۲۳ سال و دو بازیکن زیر ۲۰ سال استفاده کردیم و جواب اعتماد به این جوانان را گرفتیم. از عملکرد این جوانان در اولین تجربه بازی لیگ برتری‌شان خوشحالم و رضایت دارم. در مورد آنالیزها باید بگویم گاهی این آنالیز‌ها درست و گاهی غلط هستند.

ویسی در ادامه اظهار داشت: در این دیدار می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم اما خدا را شکر که سه امتیاز را کسب کردیم، خط دفاع‌مان عالی کار کرد، اما غیبت شجاع خلیل‌زاده آزاردهنده بود. آرمین سهرابیان که در این دیدار به جای شجاع بازی می‌کرد به خوبی جای او را پر کرد.

وی در واکنش به دفاعی بازی کردن تیمش بعد از گل برتری گفت: زمانی که ما از ماشین‌سازی جلو افتادیم این تیم حملات زیادی انجام داد و خط دفاع ما خود به خود مجبور به عقب‌نشینی شد. برای دفع این حملات از دو هافبک دفاعی جلوی خط دفاعی‌مان استفاده کردیم. ما روی ضدحملات موقعیت‌های خوبی داشتیم و یک پنالتی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد داوری این دیدار تصریح کرد: داوری در این دیدار مشکل خاصی نداشت و نظرم مثبت است.

ویسی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه مدافع تیمش در یک صحنه باید اخراج می‌شد، گفت: در آن صحنه موقعیت ۱۰۰ درصد نبود و ۳ بازیکن از تیم ما حضور داشتند. به نظر من شرایط طوری نبود که داور را مجاب به اخراج کند.

وی در مورد پیش‌بینی دربی پایتخت گفت: اتفاقات روز بازی نتیجه را مشخص می‌کند و جایگاه تیم‌ها در جدول در نتیجه تاثیر ندارد. نمی‌دانم نتیجه دربی چه می‌شود اما امیدوارم مردم از این بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که مسئولان سپاهان چه انتظاری از تیم دارند، گفت: آنها از من انقلاب بسیار بزرگی را در تیم می‌خواهند اما در مورد رتبه در جدول رده‌بندی صحبتی نشده است. لیاقت سپاهان حضور در بالای جدول است و مردم انتظار کسب حداقل سهمیه آسیا را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج