۳۸۸۶۵۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کونته: نگران محروم شدن کاستا نیستم

طبق گفته های امروز آنتونیو کونته، داوید لوئیز، مدافع برزیلی چلسی در بازی مقابل لیورپول از ابتدا به میدان خواهد رفت و دیگو کاستا نیز در پیشانی خط حمله آبی ها خواهد بود.

ورزش سه: چلسی فردا در یک بازی حساس میزبان لیورپول در استمفوردبریج خواهد بود. آبی های لندن از ۴ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر سه برد و یک تساوی کسب کرده اند.
کونته در مورد احتمال بازی کردن داوید لوئیز که در آخرین روزهای نقل و انتقالات از پاری سن ژرمن به چلسی بازگشت گفت:" لوئیز فردا شب نخستین بازی خودش را برای ما انجام می دهد. ما انتظار داریم بازی خوبی از او شاهد باشیم.

می دانیم لوئیز بازیکن خوبی است و در تلاشیم تا او را به بهترین شرایط برسانیم تا بهترین بازی ها را از او ببینیم. قبلا گفتم که به زمان نیاز دارد و این حرفم حقیقت بود. بازیکن تازه وارد برای تطبیق یافتن به ایده های مربی به زمان نیاز دارد. لوئیز در این چند روز تلاش زیادی کرده و مطمئنم عملکرد خوبی خواهد داشت."
سرمربی ایتالیایی چلسی در مورد بازی با لیورپول گفت:" انتظار یک بازی دشوار مقابل تیم قدرتمندی را دارم. فکر می کنم لیورپول تیم واقعا خوبی است. با انرژی زیادی بازی می کنند و در حملات با تعداد نفرات زیاد شرکت می کنند. باید با دقت مقابل آن ها بازی کنیم. می دانیم لیورپول تیم بسیار قدرتمندی است."
کونته همچنین در مورد محرومیت دیگو کاستا در صورت دریافت دو کارت زرد دیگر گفت:" من نگران این موضوع نیستم. کاستا در بازی مقابل سوانسی در شرایطی دشوار، ذهنیت خوبی از خودش نشان داد. دیگو مرد پر شوری است و من می خواهم این شور و شوق را در بازی به روش مناسب نشان دهد و او هم دقیقا همین کار را تا این لحظه کرده است.

دیگو می داند که محرومیت نزدیک است. مهم است که به خاطر شرایط عجیب کارت زرد نگیرد. در صورت محرومیت کاستا ما باتشوایی را داریم که آماده است نشان دهد چه کارهایی می تواند انجام دهد. لوفتوس چک هم می تواند در خط حمله بازی کند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج