۳۸۷۶۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مراکش سکوی پرتاب فوتسال ایران

جام جهانی فوتسال کلمبیا برای ایران خوب شروع نشد؛ ملی‌پوشان کشورمان که با پیشینه ١٢ بار قهرمانی در آسیا به مصاف اسپانیا در گروه F این بازی‌ها رفته بودند کار سختی داشتند و بازی را با نتیجه سنگین ٥ بر یک واگذار کردند.

روزنامه شرق: جام جهانی فوتسال کلمبیا برای ایران خوب شروع نشد؛ ملی‌پوشان کشورمان که با پیشینه ١٢ بار قهرمانی در آسیا به مصاف اسپانیا در گروه F این بازی‌ها رفته بودند کار سختی داشتند و بازی را با نتیجه سنگین ٥ بر یک واگذار کردند. این بازی که بامداد روز گذشته برگزار شد از همان دقیقه یک با بدبیاری ملی‌پوشان کشورمان همراه شد و اولین گل بازی را اسپانیایی‌ها زدند. به غیر از این گل، دو گل دیگر هم وارد دروازه شاگردان ناظم الشریعه شد تا اسپانیا که دو عنوان قهرمانی جهان در کارنامه دارد برای قهرمان آسیا خط و نشان درشتی بکشد. تلاش ملی‌پوشان ایرانی در نیمه دوم این مسابقه هم بی‌حاصل بود؛ اگرچه حسن‌زاده یکی از گل‌های خورده را جبران کرد ولی در نهایت اسپانیا باز هم دو گل دیگر زد تا در مجموع این بازی با نتیجه ٥ بر یک به سود «ماتادورها» به پایان برسد. نکته جالب توجه اینکه، دیگر تیم برنده این گروه یعنی آذربایجان هم با پنج گل زده مقابل مراکش به برتری رسید تا حالا آنها بالاتر از اسپانیا و به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین باشند. «بازی اول با اسپانیا بسیار سنگین و پر از نکات فنی مختلف بود. معتقدم ایران با بی‌عدالتی در این بازی روبه‌رو شد. منظورم از بی‌عدالتی این است که موقعیت و حملاتی که از سوی تیم ملی به وجود آمد، از دست رفت و به گل تبدیل نشد».
ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان صحبت‌هایش در کنفرانس خبری را با جملات بالا شروع کرد؛ اشاره او به بی‌عدالتی هم اشاره‌ای به دو سه موقعیت خوب ازدست‌رفته شاگردانش در نیمه اول بود که با درخشش دروازه‌بان اسپانیا به هدر رفت: «تعداد شانس گل‌هایی که از سوی بازیکنان ایران به دست آمد و موفق به گل‌کردنش نبودیم را بشمارید. ضمن اینکه گل اول در اثر یک اتفاق به ثمر رسید و در مقابل پس از اولین گل، ما سه موقعیت داشتیم که نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم». سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ادامه باختن با چنین نتیجه سنگینی را حاصل اشتباهات فردی دانست و گفت: «اسپانیا در شانس‌هایی که در زمین ایران به وجود آورد و با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان به گل‌های زیادی رسید. من این تیم را تحسین می‌کنم چراکه تیم قدرتمندی مانند اسپانیا در این تورنمنت حضور دارد».
ملی‌پوشان کشورمان باید بامداد جمعه از ساعت ٥:٣٠ دومین دیدارشان در جام جهانی را شروع کنند؛ دیداری که مقابل مراکش است و حداقل روی کاغذ بازی چندان سختی برای ملی‌پوشان کشورمان محسوب نمی‌شود. به غیر از این دیدار، فوتسال کشورمان بازی حساسی برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها مقابل آذربایجان دارد. ناظم‌الشریعه درباره دو بازی آینده تیم ملی فوتسال هم گفت تیمش آمادگی لازم را دارد: «درست است که ٥ بر یک این بازی را باختیم اما از استادیوم و سالن که خارج شویم، باخت برابر قهرمان جهان را فراموش می‌کنیم و برای دو مسابقه بعدی آماده می‌شویم». ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در این دوره از بازی‌ها که با حضور ٢٤ تیم برگزار می‌شود در گروه ششم در کنار تیم‌های آذربایجان، مراکش و اسپانیا قرار گرفته است. بقیه گروه‌ها به قرار زیر است.

گروهA: پاناما، کلمبیا، پرتغال، ازبکستان / گروه B: مصر، روسیه، تایلند، کوبا / گروه C: ایتالیا، ویتنام، گواتمالا، پاراگوئه/ گروه D: برزیل، استرالیا، موزامبیک، اوکراین/ گروه E: کاستاریکا، آرژانتین، قزاقستان، جزایر سالامون
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج