۳۸۷۵۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خوشحالی سوارز از بازگشت مثلث MSN

با هت تریک لیونل مسی و گل‌های سوارز و نیمار، مثلث MSN توانست بار دیگر برای بارسا پیروزی پر گلی را به ارمغان بیاورد تا به هواداران بارسا نوید روزهای درخشانی در ادامه فصل بدهند.

وب سایت نود: پس از پیروزی ۷-۰ کاتالان‌ها مقابل سلتیک، مهاجم اروگوئه ای بارسا از بازگشت مثلث MSN ابراز خشنودی کرد. در حالیکه پس از حدود ۳ ماه، بار دیگر مسی، سوارز و نیمار در لباس بارسلونا به میدان رفتند موفق شدند با عملکرد درخشانی که از خود به نمایش گذاشتند، نوید روزهای درخشانی به هواداران بارسا بدهند. بازیکن سابق لیورپول در ابتدای این دیدار با پاس گلی که به لیونل مسی داد، زمینه ساز ششمین هت تریک این اعجوبه آرژانتینی در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شد تا با عبور از رکورد ۵ هت تریک کریستیانو رونالدو، به تنهایی رکورد دار تعداد هت تریک در اروپا باشد، و در ادامه این دیدار، مهاجم اروگوئه ای بارسا موفق شد با به ثمر رساندن دو گل پایانی این دیدار توانست درخشش قابل توجهی در این دیدار داشته باشد. همچنین دیگر بازیکن مثلث آتشین بارسا، نیمار با ارسال ۴ پاس گل و به ثمر رساندن یکی از ۷ گل بارسا توانست کمک بزرگی به بارسا بکند. لوییز سوارز پس از این دیدار در مصاحبه با شبکه TV۳ اسپانیا اعلام کرد:

مدت زیادی بود که نمی‌توانستیم کنار یکدیگر به میدان برویم، من و لئو در تعطیلات بودیم و نیمار در المپیک حضور داشت، اما حالا فرصت داریم تا در کنار یکدیگر به میدان برویم و از بازی خود لذت ببریم و به باشگاه کمک کنیم تا بار دیگر برای قهرمانی در همه جام‌ها به میدان برود.

سوارز ضمن پذیرش این مسئله که پس از شکست این تیم مقابل آلاوز باید تلاش مضاعفی در مسابقات لا لیگا انجام دهند اعلام کرد:

ما انسان هستیم و این یک امر عادی است که برخی از روزها نتوانیم در اوج خود باشیم. هنوز راه درازی از این فصل باقی مانده است، دیداری را واگذار کردیم که اصلا تصور باخت هم در این دیدار نداشتیم، اما باید با تلاش مضاعف به مسیر خود ادامه دهیم چراکه هیچ جای اشتباه برای ما باقی نمانده است.

لوییز سوارز در ۵۳ دیداری که برای بارسلونا در فصل گذشته به میدان رفت، موفق شد ۵۹ بار دروازه حریفان را باز کند، در حالیکه او تا به اینجای فصل جاری موفق شده است ۶ بار برای بارسا گلزنی کند، احساس می‌کند که تکرار این آمار بسیار دشوار خواهد بود، او در این مورد افزود:

مهمترین مسئله‌ای که وجود دارد این است که بتوانیم به تیم کمک کنیم تا در مسیر قهرمانی قدم بردارد. تکرار آمار فصل گذشته بسیار دشوار است اما چیزی که برای من مهم است، کسب قهرمانی‌های متعدد با لباس بارسا است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج