۳۸۴۳۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پروین: چینی‌ها تیم نبودند

علی پروین پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که تساوی در زمین چین نتیجه بدی نیست.

ایران ورزشی: علی پروین پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که تساوی در زمین چین نتیجه بدی نیست. او درباره عملکرد تیم ملی در این بازی می‌گوید: «به نظر من بچه‌ها بهتر از بازی با قطر بازی کردند. شما می‌دانید که کار در چین سخت است و گرفتن یک امتیاز برای ما نتیجه خوبی بود. البته هنوز هم اشکالاتی در تیم ما هست. به نظر من چینی‌ها تیم نبودند. اصلا حرفی برای گفتن نداشتند. من فکر می‌کنم این تیم چین روز آخر بازی‌ها ته جدول باشد. به هرحال کسی که فوتبال بازی کرده باشد می‌داند بازی در آن شرایط کشور چین و مقابل آن تماشاگران سخت است. همین که توانستیم امتیاز بگیریم خودش خیلی خوب است. من به این بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. ما اگر می‌خواهیم به جام جهانی برویم باید بازی‌های داخل خانه را ببریم و از بازی‌های بیرون خانه هم دو مساوی بگیریم. من فکر می‌کنم در ورزشگاه آزادی تیم ما همه رقبا را ببرد. شما دیدید که این تیم قطر را چقدر بزرگ کرده بودند؛ می‌گفتند منتخب اروپاست. ما که منتخب اروپا ندیدیم. آمدند باختند و رفتند.»

پروین در حمایت از کی‌روش و البته برانکو باز هم جمله معروفش را می‌گوید: «من همیشه گفته‌ام که اگر مربی خارجی می‌آورید بزرگش را بیاورید. الان خدا را شکر دو مربی بزرگ داریم یکی کی‌روش و یکی برانکو. البته من حالا فهمیدم که این بنده خدا وقتی داد می‌زد بی‌جهت نبود. آخر آن چه پیراهن‌های بیخودی بود که تیم ملی می‌پوشید. تیم ملی مملکت ما باید بهترین لباس‌ها را بپوشد. مگر ما چه چیزی از دیگر تیم‌ها کم داریم. کی‌روش مربی بدی نیست. در هر مسابقه اول می‌بیند تیم مقابل چه کاره است و ترکیب خودش را بسته به آن تیم می‌چیند. به نظرم کار خوبی می‌کند. مقابل چین سه، چهار تغییر در تیم داده بود. مثلا اگر ببیند تیم مقابل گوش چپ سرعتی دارد برای مهار او فکر می‌کند. ما در گذشته اگر به این مربی ایراد می‌گرفتیم به خاطر این بود که در کار فدراسیون دخالت می‌کرد. هفته پیش گفتم که این تیم راحت به جام جهانی می‌رود. ان‌شاءا... تنها سالی می‌شود که تیم ما بدون اگر و اما می‌رود جام جهانی.»

پیش‌بینی علی پروین از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی جالب است: «این تراکتور تیم خوبی است. اول از همه امیدوارم بازی خوبی شود و هر تیمی هم بهتر بازی کرد برنده بیرون بیاید اما فکر می‌کنم این بازی مساوی شود. تراکتورسازی و پرسپولیس هر دو مربیان خوبی دارند. بازیکنانشان هم که می‌دانید ستاره هستند.»

علی پروین که علاقه خاصی به کشتی دارد درباره خداحافظی بنا می‌گوید: «محمد بنا مربی بزرگی است و بعد از المپیک چیزی از ارزش‌های او کم نشد. این بنده خدا در لندن آن مدال‌های باارزش را برای ما آورد و دل مردم را شاد کرد. کسی که ورزش کرده باشد می‌داند المپیک کجاست و چقدر سخت است یک نفر برود و مدال بیاورد. حالا تصور کنید در لندن با همین محمد بنا سه مدال طلا آوردیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج