۳۸۲۴۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امیری: شناخت خوبی از چین داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برای موفقیت حتی در بازیهای خارج از خانه این تیم نیاز به حمایت و اتحاد ملی دارد.

خبرگزاری ایسنا: وحید امیری درباره دیدار تیم ملی برابر چین اظهار کرد: شاید تا پیش از این که مسابقات آغاز شود، همه فکر می کردند چین حریف دست و پا بسته‌ای است اما بازی با کره جنوبی نشان داد چینی‌ها تیم خطرناکی هستند. آنها در سال های اخیر به فوتبال شان خیلی بها داده‌اند و با وجود این که جمعیت بسیار زیادی دارند اما در مدیریت کلان کشورشان سرمایه گذاری زیادی در فوتبال انجام داده‌اند.

وی افزود: انتظار داریم بازی سختی برابر چین داشته باشیم. آنها در مقابل کره جنوبی نشان دادند تیم سرسختی هستند و تا دقیقه ۹۰ برای رسیدن به نتیجه تلاش کردند و چه بسا اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد آنها به تساوی یا حتی برد می‌رسیدند. به هر حال در جلساتی که در این چند روز داشته‌ایم به شناخت خوبی از حریف دست پیدا کرده‌ایم. باید در زمین تلاش کنیم تا به نتیجه برسیم. همان طور که خدا وعده داده بعد از هر سختی، آسانی است و می دانیم سختی کشیدن های این روزها سرانجام ما را به آرامش می رساند. امیدوارم با کمک خدا با وجود مشکلات و کمبودها بتوانیم با دست پر به تهران بر گردیم.

امیری با قدردانی از مسوولان فدراسیون فوتبال در تهیه پرواز چارتر، اظهار کرد: این موضوع کمک خوبی به تیم ملی بود و تیم ملی توانست راحت‌تر این مسیر طولانی را طی کند. مربیان تیم ملی هم برای این که وضعیت خواب بازیکنان با کمترین مشکل روبه رو شود تمهیداتی اندیشیدند تا به محض رسیدن به چین شرایط خوبی پیدا کنیم. در این دو روز هم تمرینات خوبی داشته ایم و ان شاءالله همه دست به دست هم می دهیم تا بتوانیم این گام را به سلامتی بگذارنیم. باید این را هم بدانیم تیم ملی حتی در بازی های خارج از خانه نیز به حمایت و اتحاد ملی نیاز دارد و این طور نیست که فقط در بازیهای خانگی نیاز به حمایت داشته باشیم.

او با اشاره به پیروزی ایران در دیدار برابر قطر نیز در ادامه اضافه کرد: به نظرم همیشه در گام اول مهمترین موضوع کسب سه امتیاز است. تیمها در بازی اول به دنبال محک زدن هم هستند. خوشبختانه با دعای مردم و تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم سه امتیاز اول را تقدیم هواداران کنیم. اگر تیمی می خواهد به جام جهانی صعود کند، مهمترین موضوع این است که بتواند تمام امتیازهای خانگی را کسب کند.

بازیکن تیم ملی با ستایش از حمایت مردم در روز بازی با قطر خاطرنشان کرد: آنها پنج شنبه گذشته سنگ تمام گذاشتند. همیشه یادم است وقتی تیم ملی بازیهای مهمی دارد، تماشاگران ورزشگاه را پر می کنند. چهار سال قبل هم در بازی با لبنان و کره جنوبی هم همین شرایط را داشتیم اما برای خودم اولین بار بود که چنین موضوعی را از نزدیک می دیدم. حدود یک ساعت و ۳۰ دقیقه قبل از بازی که با اتوبوس قصد ورود به ورزشگاه را داشتیم، جمعیت فراوانی را دیدیم که پشت در ورزشگاه هستند و حتی با اسکورت نزدیک بیست دقیقه در ترافیک ماندیم. باید به آنها به خاطر این حمایتشان دست مریزاد بگویم. آنها از دقیقه اول تا آخر بازی جو سختی را برای حریف ایجاد کرده بودند و کمک زیادی به ما داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج