۳۸۰۱۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

باید به بازیکنان هیرنوین کمک کنم

قوچان نژاد: سرشار از تجربه و دانش غنی هستم

رضا قوچان نژاد، مهاجم تیم هیرنوین در مصاحبه با یک مجله ورزشی هلندی تاکید کرد که سرشار از تجربه و دانش غنی است و باید به بازیکنان تیمش کمک کند.

خبرگزاری تسنیم: رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی تیم هیرنوین هلند یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگزار تیمش در چهار بازی اخیر فصل جدید اردویژه هلند بوده است.

قوچان نژاد در مصاحبه ای با مجله فوتبال اینترنشنال پیرامون بازگشت خود به تیم هیرنوین گفت: در دوره اول حضورم در هیرنوین فرصت عادلانه ای به من داده شد و دوباره به این تیم بازگشتم. قسمتی از تیم هیرنوین همانند گذشته هنوز حفظ شده است. جانسن که دستیار اول سرمربی است مربی دوران نوجوانی من بود و کلوم را هم به خوبی می شناسم. بسیاری از کارمندان اداری باشگاه هیرنوین هنوز به فعالیت خود ادامه می دهند و از حضور در این تیم خوشحالم.

مهاجم هیرنوین در خاتمه اظهار داشت: دنیای فوتبال همانند درب گردان است. هر کسی می آید و می رود. این اتفاق در باشگاه هیرنوین نیز وجود دارد . فقط من دارای سرشار از تجربه و دانش غنی هستم و باید به سایر بازیکنان تیم هیرنوین کمک کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج