۳۷۵۹۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فکری: باید از منصوریان حمایت شود

سرمربی تیم نساجی مازندران معتقد است که هنوز شرایط تیم‌های لیگ یک مشخص نشده و مسابقات قابل پیش‌بینی نیست.

ورزش سه: محمود فکری سرمربی تسم نساجی مازندران در مورد تیم نساجی گفت: مشغول تمرینات هستیم و خودمان را برای بازی‌های لیگ آماده می‌کنیم. هفته گذشته در مقابل ایران‌جوان بوشهر قرار گرفتیم و فکر می‌کنم بازی خوبی را هر دو تیم انجام دادند.

بازیکن سابق استقلال در مورد بازی هفته چهارم مقابل مس کرمان افزود: همه بازی‌هایی که ما داریم سخت است. هنوز تیم‌ها شناخت کافی را از هم ندارند و هنوز شکل واقعی را پیدا نکرده‌اند و هنوز هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. در این هفته با توجه به اینکه ما در خانه خودمان بازی داریم تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز را کسب کنیم تا در جدول سروسامانی به وضع خودمان بدهیم.

وی در مورد هواداران تیم نساجی اضافه کرد: نساجی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران است و پشتوانه مردمی دارد. هواداران هم زیاد پیگیر نتایج این تیم هستند و امیدوارم خدا کمک کند و بتوانیم نتیجه بگیرد تا حمایت‌های هواداران هم بیشتر شود. هواداران می‌توانند نقش یاردوازدهم ما را ایفا کند و به بازیکنان انرژی او انگیزه بدهند.

مربی سابق استقلال در مورد استقبال از بهداد سلیمی در ورود او به کشور عنوان کرد: ایشان یکی از قهرمانان و پهلوانان ملی ما هیتند و حق بهداد را در بازی‌های المپیک خوردند. این موضوع جای تاسف دارد ولی هیچ چیزی از بزرگی ایشان و جایگاهی که دارد کم نمی‌شود. بهداد سلیمی برای کشور زحمت کشیده و در قلب مردم جا دارد.

وی در مورد ابراز علاقه بهداد سلیمی به تیم نساجی در برنامه خندوانه و حمایت از این تیم اظهار داشت: بهداد بچه قائمشهر است و مثل تمام بچه‌های قائم‌شهر به این شهر عرق دارد. بهداد سلیمی لطف خودشان را نشان دادند و در برنامه خندوانه از تیم حمایت کردند. از ایشان ممنون هستم و حمایت چنین چهره‌هایی می‌تواند کمک حال ما باشد.

محمود فکری در مورد شرایط مصدومین و محرومین این تیم گفت: خدا را شکر به غیر از یک بازیکن ما (محمد علی‌نژاد) که در بازی گذشته کارت قرمز گرفت محروم و مصدومی نداریم. همه یازده بازیکن داخل ما و تمام بازیکانی که روی نیمکت هستند همگی کیفیت خوبی دارند و در طول فصل می‌توانیم از همگی آن‌ها استفاده کنیم.

وی در پایان در مورد شرایط این روز‌های استقلال و اینکه قرار است کمیته فنی هم در کنار منصوریان قرار بگیرد خاطر نشان کرد: قبلا هم گفته بودم که باید از کادر فعلی حمایت شود. کمیته فنی اگر در حدود خود و با وظایف مشخص تعیین شود و در کار سرمربی دخالت نکند می‌تواند مفید باشد. البته باید ببینیم چه کسانی عضو کمیته خواهند شد و اگر اعضای کمیته بار فنی خوبی داشته باشند می‌توانند به علیرضا منصوریان کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج