۳۷۴۸۰۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

اکبرپور: منصوریان موفق خواهد شد

مهاجم پیشین آبی‌پوشان با بیان اینکه خیلی زود است در خصوص عملکرد منصوریان در استقلال صحبت کنیم، گفت: مطمئنم سرمربی آبی‌پوشان در آینده‌ای نزدیک با استقلال موفق خواهد شد.

خبرگزاری مهر: سیاوش اکبرپور با انتقاد از کسانی که می‌گویند استقلال در لیگ موفق نخواهد شد، گفت: باید خیلی از فوتبال به دور باشیم و هیچ شناختی از این ورزش نداشته باشیم که بخواهیم عملکرد یک مربی را با ۴ بازی بسنجیم و بگوییم که منصوریان در استقلال در ادامه لیگ موفق نخواهد شد.

وی تاکید کرد: بارها این اتفاق برای سرمربی‌های خیلی از تیم‌ها به وجود آمده که در هفته‌های اول نتایج خوبی کسب نکردند، اما رفته رفته تیم به شرایط ایده‌آل رسیده و توانسته یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد.

مهاجم پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان در ابتدای فصل تغییر و تحولات زیادی داشتند و نفرات زیادی از این تیم جدا شده و بازیکنان جدید جایگزین شده‌اند و همین مسئله باعث شده تا قدری برای هماهنگی آنها زمان زیادی صرف شود، ولی مطمئنم در پایان این تعطیلی هواداران فوتبال خصوصا علاقه‌مندان به استقلال شاهد یک تیم پرقدرت و هماهنگ خواهند بود.

اکبرپور در خصوص فشارهایی که این روزها به منصوریان وارد می‌شود، گفت: متاسفانه عده‌ای هنوز لیگ شروع نشده مرتب از منصوریان انتقاد کرده و اعتقاد دارند که او نمی‌تواند در استقلال موفق باشد و به دنبال جانشین برای او می‌گردند.

وی تاکید کرد: مگر می‌شود با چهار بازی به دنبال جانشین برای سرمربی بود و این نشان می‌دهد که این دوستان از فوتبال حرفه‌ای هیچ چیز نمی‌دانند و فکر می‌کنند که اگر یک تیمی چهار هفته نتیجه نگرفت، باید سرمربی آن را عوض کرد.

مهاجم پیشین استقلال در ادامه تصریح کرد: باید آرامش را برای منصوریان فراهم کرد تا او بتواند کار سختی را که در پیش رو دارد، با تمرکز و فکری آسوده به جلو پیش ببرد.

وی در خصوص عدم نتیجه‌گیری استقلال در چهار هفته اول لیگ گفت: نمی‌توانیم از عملکرد ضعیف استقلال در چهار هفته اول لیگ بی‌تفاوت بگذریم، ولی باید بپذیریم که وجود بازیکنان تازه وارد و عدم هماهنگی کامل آنها باعث این نتیجه‌گیری شده است. پس باید به سرمربی فرصت داد تا بتواند مشکلات تیمش را برطرف و تیمی پرقدرت را روانه لیگ کند.

اکبرپور در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی نیز گفت: به اعتقاد من برای اکثر تیم‌ها این تعطیلی بسیار مفید واقع شده و آنها می‌توانند نقاط ضعف خود را برطرف کرده، اما اگر این تعطیلات تا پایان لیگ مرتب ادامه داشته باشد می‌تواند ضررهای زیادی به تیم‌های مدعی قهرمانی بزند.

اکبرپور در خصوص اردو و آمادگی کامل ملی‌پوشان برای دیدارهای پیش رو گفت: من هم مثل هر ایرانی دوست دارم تیم ملی کشورم به موفقیت دست پیدا کند که امیدوارم کی‌روش با نفراتی که دعوت کرده بتواند حریفانش را شکست داده و صعودی دوباره به جام جهانی داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم امسال شاهد یک لیگ جذاب و قوی‌تری نسبت به سال گذشته باشیم و بازی‌های پرگلی را شاهد باشیم زیرا موفقیت لیگ یعنی موفقیت تیم ملی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه یکی نیس بگه اکبر پور خودت اصلن بازیکن تراز اولی نبودی چطور میای نظر بدی بعدش استقلال همه میدونن وضعش خوب نیس چطور شما میگی بهتره میشه

    • بدون نام

      اخه شماچقدررودارین جلوتیم لیگ دسته دوم دوبازی نتونست ببره اخه چطوری میتونه جلوپرسپولیس که هرتیم اماده ای رومتلاشی میکنه بااین وضعیت بازی کنه فاجعه وننگ تاریخی دیگه درراه است

    • علی

      شتر در خواب بیند......خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      بزک نمیر بهار میاد

    • فریبا

      اخه کیسه کش هفت بازی پشت سر هم نبرده!!!!!!
      بسیار مربی خوبیه تا دربی بزارینش

    • بدون نام

      لنگی ها نیان وسط.. اینجا صحبت از استقلال است تیمی که ستاره روی پیراهن دارد وفوتبال ایران را به اسم آن میشناسند شما در حد همین جام ولایت وهمین درو و برا هستید.هیسسسسس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج