۳۷۳۱۷۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بلای علی دایی، سر منصوریان هم می آید؟

شهریور ۹۳ بود که یک اتفاق عجیب در اردوی سرخپوشان افتاد و علی دایی از سوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، به شکلی شوکه کننده و دور از انتظار اخراج شد

شفقنا ورزشی: شهریور ۹۳ بود که یک اتفاق عجیب در اردوی سرخپوشان افتاد و علی دایی از سوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، به شکلی شوکه کننده و دور از انتظار اخراج شد و حمید درخشان سکان هدایت قرمزپوشان پایتخت را به دست بگیرد تا رسانه ها از آن به عنوان " کودتا علی دایی" یاد کنند.

اکنون چند روز بیشتر تا شهریور ۹۵ نمانده اما همبازی سابق علی دایی در تیم ملی یعنی علیرضا منصوریان یک ماه بسیار داغ را پیش روی خود می بیند که یا به ناکامی اش در طرح بزرگش برای به اوج بازگرداندن استقلال می انجامد یا به رستگاری اش در این ماموریت سخت.

هواداران استقلال از نتایج این تیم راضی نیستند و گرفتن تنها ۲ امتیاز از چهار بازی آن هم پس از وعده های دهن پر کن منصوریان و خریدهایی کذایی، اصلا انتظار هواداران استقلال را برآورده نکرده است. با این حال، اکثر هوادران این تیم این روزها یک صدا معقتد هستند که باید کاملا از منصوریان حمایت کرد و به او اجازه داد که با داشتن زمان لازم، تیم مورد نظرش را بسازد. تجربه حمایت بی چون و چرای هواداران پرسپولیس از برانکو در روزهای سخت ابتدای فصل گذشته هم استدلال هواداران آبی برای حمایت از منصوریان را تقویت می کند و این هواداران امیدوارند که استقلال منصوریان رفته رفته اوج بگیرد و به تیمی مدعی بدل شود.

اما برخلاف سکوها، به نظر می رسد که در میان هیات مدیره استقلال و سرپرست این باشگاه، در مورد منصوریان تردیدهای زیادی وجود دارد و حمایت صددرصدی از منصوریان وجود ندارد. در هفته های اخیر بارها از اولتیماتوم به منصوریان گفته شده و علی رغم تکذیب این مسئله از سوی مدیران استقلال، هر روز شاهد این هستیم که تغییرات و نظریه های جدیدی در استقلال مطرح و عملی می شوند که جدیدترین آنها هم اضافه کردن یک مدیرفنی به استقلال برای مشورت دادن به منصوریان است.

در اواخر شهریور، هفته پنجم و ششم لیگ برگزار می شود که شامل دربی سرخابی هم است، اگر منصوریان نتواند در این دو هفته نتیجه لازم را بگیرد، با توجه به حرکات این روزهای مدیران استقلال شهریور ماه احتمالا پایان دوران منصوریان با استقلال خواهد بود، همان اتفاقی که دو سال قبل برای دایی در پرسپولیس افتاد و خیلی زود و در همان ابتدای فصل سکان هدایت پرسپولیس از او گرفته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه اصلا قابل قیاس بادائی وبرانکو هست که تیتر اینجوری میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج