۳۷۲۱۲۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

در انتظار صلح برانکو و کی‌روش

در حالی که هر دو تیم ملی و پرسپولیس در شرایط مدنظر سرمربیان خود مسیرشان را ادامه می دهند، انتظار هواداران این است که هرگونه حاشیه درباره این دو تیم پرهیز شود.

ورزش سه: سرمربیان خارجی پرسپولیس و تیم ملی طی روزهای اخیر از هر فرصتی برای اعلام کنایه های خود استفاده کردند. مساله ای که باعث رنجش هر دو طیف دوستدار تیم ملی و پرسپولیس شده است.

در حالی که پرسپولیس این روزها با حضور در صدر جدول لیگ شانزدهم شرایط فوق العاده ای برای خود ایجاد کرده و انتظارات هواداران تیم خود را برآورده کرده، دوستداران این تیم نمی خواهند سرمربی تیم شان تمرکز خود را معطوف به مسائلی سوای سرخپوشان کند و جنگ با کی روش را از سر گیرد. در سمت مقابل نیز کارلوس کی روش که بارها نسبت به عدم امکانات موردنیاز خود برای نمایش قدرت تیم ملی اعتراضاتش را اعلام کرده، بد نیست انرژی خود را تنها معطوف به سربازانش در مسیر روسیه و حضور در جام جهانی کند.

برانکو ایوانکوویچ امروز در انتقاد مجدد خود از کارلوس کی روش، موضوع محمد انصاری را پیش کشید؛ بازیکنی که توانسته طی یک سال اخیر روند پیشرفت را به خوبی دنبال کند و در نهایت به پیراهن تیم ملی دست یابد. شاید نظر برانکو درباره این دعوت با توجه مصدومیت پیش فصل انصاری و نگرانی او بابت تشدید این مصدومیت امری درست باشد اما مسلما با تعامل بین تیم ملی و باشگاه این مساله می توانست به شکلی کاملا دوستانه و مسالمت آمیز برطرف شود و آینده این بازیکن را نیز با خطر مواجه نکند.

کارلوس کی روش نیز که این روزها با تغییرات مدیریتی در راس فدراسیون فوتبال و برطرف شدن نیازهای او از نظر امکانات اکنون در اردوی ایتالیا تیمش را برای رقابت های انتخابی جام جهانی مهیا می کند، در سمت مقابل باید به عنوان سکاندار اصلی فوتبال ایران مسالمت بیشتری با کادرفنی تیم های باشگاهی برای رسیدن به خواسته های خود داشته باشد تا در نهایت فوتبالدوستان به خواسته خود در قبال فوتبال زیبا و نتیجه گرا دست یابند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ایران

      دلال الوده ای بنام
      کیروش درحده مربی
      باشخصیتی مث برانکو نیست

    • ایران

      کارلوس کیروش کوچک
      که خودش شایسته توهین هست وبه همه توهین میکنه لیاقت اظهارنظردرمورده
      ادمای باشخصیتی مثل
      برانکورونداره

    • بدون نام

      اقای برانکودرققلب همه مائی امثال سلیمانی وجعفریها دارندغلط بی جا می کنندموفقیت شما وارتش سرخ رابرنمی تابند لطفا به خاطردل ماهواداران حواست فقط معطوف ارتش سرخ باشد به امیدقهرمانی مادرسه جام

    • بدون نام

      متاسفم برای شما لنگیها چه زود یادتون رفته که همین آقای کیروش تیم رو برد جام جهانی الان هم اول آسیا هستیم چرا شما اینقدر نمک نشناس هستین

    • بدون نام

      تو چی میگی کیسه انگار رفتیم قهرمان جام جهانی شدیم مگه همشو نباختیم حتما سنت اجازه نمیده یادت بیاد بعدشم تو برو سفیدابتو بزنو کیستو بکش تو اصلا میدونی فوتبال با کدوم ل نوشته میشه!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج