۳۷۱۱۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مشکل آسیایی منصوریان و پورموسوی حل شد

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مربیانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا می توانند به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم های خود بنشینند که دارای مدرک حرفه ای باشند.

ورزش سه: تیم های استقلال خوزستان - پرسپولیس - استقلال تهران به عنوان سه تیم برتر لیگ و هم چنین ذوب آهن قهرمان جام حذفی نمایندگان احتمالی فوتبال ایران در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود. در خصوص سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم حرف و حدیث ها فراوان است و کمیته اجرایی قرار است در پاییز امسال سهمیه کشورها را تعیین کند. بر اساس رتبه فعلی سهمیه ایران ۲+۲ خواهد بود. یعنی دو تیم به طور مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهند کرد که استقلال خوزستان و ذوب آهن خواهند بود و تیم های پرسپولیس و استقلال هم در مرحله پلی آف حاضر خواهند شد.

اما از بین مربیان چهار تیم یاده شده سیروس پورموسوی و علیرضا منصوریان این کلاس را پشت سرنگذاشته اند و یحیی گل محمدی هم این کلاس را به پایان نرسانده است! سرمربی تیم ذوب آهن در دومین دوره کلاس مربیگری حرفه ای در ایران ثبت نام کرده بود و حتی مراحلی از آن را سپری کرد اما این کلاس هیچ گاه به پایان نرسید به دلیل اینکه فدراسیون فوتبال نتوانست شرایط لازم را برای حضور مدرسین خارجی کلاس در تهران فراهم کند.

کمیته آموزش با توجه به پیش بینی های لازم و اینکه می دانسته از سال ۲۰۱۷ مربیان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید دارای مدرک حرفه ای باشند از سال ۲۰۱۴ اقدام به برگزاری کلاس مربیگری حرفه ای در ایران کرد که در اولین دوره آن بیش از ۲۰ مربی موفق به اخذ مدرک حرفه ای شدند اما دومین دوره کلاس مربیگری حرفه ای با مشکلاتی مواجه شد و متاسفانه به پایان نرسید.

با وجود همه مشکلات کمیته آموزش در تلاش برای به پایان رساندن دومین دوره کلاس مربیگری حرفه ای در تهران است و از آنجایی که نام یحیی گل محمدی پیش تر برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ریجستر شده بود این مربی مشکلی برای همراهی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

می ماند علیرضا منصوریان و سیروس پورموسوی که نام این دو مربی هم آبان یا آذر ماه امسال و یکی دو ماه پیش از شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ریجستر خواهد شد. نام این دو مربی هم اکنون در لیست شرکت کنندگان در سومین دوره کلاس مربیگری حرفه ای در ایران قرار گرفته است.

معمولا حضور در کلاس مربیگری حرفه ای به منزله دریافت مدرک محسوب می شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا اگر مربی ای نامش ریجستر شده باشد حتی اگر کلاس به پایان نرسیده باشد ممانعتی برای وی به منظور حضور در لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نخواهد کرد.

در خصوص برانکو هم بعید است مشکلی وجود داشته باشد. هر چند کمیته آموزش هنوز مدرک مربیگری برانکو را رویت نکرده است اما گفته می شود برانکو مدرک حرفه ای خود را از یوفا گرفته است و بی دغدغه روی نیمکت تیم پرسپولیس می نشیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج