۳۷۰۹۰۹
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

دو نکته‌ای که منصوریان باید لحاظ کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال که در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته تیمش را به پیروزی برساند برای برون رفت از این شرایط باید به دو نکته توجه کند تا کارش به شوک باشگاه نکشد!

خبرگزاری مهر: استقلال در دیدار هفته چهارم برابر پیکان بازهم منصوریانی را دید که تنها بود، تنها برای تصمیم‌های کلان و تنها برای اخذ تصمیم های جزیی. او کنار خط به اندازه بازیکنان زمین دوید اما همچنان در حسرت برد اول و نوبرانه باقی ماند تا در تعطیلات به دو نکته دقت کند.

اول: به تنهایی منصوریان، خود سرمربی استقلال باید فکر کند. به اینکه در تصمیم‌های سخت و فنی باید کسی باشد که به او کمک کند. او بعد از بازی با نفت آبادان خرمگاهی را دید که سینه اش را سپر و اعلام کرد که تعویض‌ها با نظر او انجام شده و البته به نتیجه نرسیده است. مقابل پیکان هم البته نتیجه ای حاصل نشد تا چه خرمگاه کمک کرده باشد یا کمک نکرده باشد در هر صورت تصمیم های منصوریان با گرانترین تیم لیگ ثمری نداشته باشد.

منصوریان آنجا روی نیمکت استقلال نیازمند کمک فنی است، کمک برای هدایت صحیح تر تیم، چه کوچینگ وسط بازی و چه تعویض بازیکنان برای خروج از وضعیت بد کنونی و در لحظات سخت. وی نیاز دارد آنجا روی نیمکت مربی فنی تر کنارش باشد و بتواند او را یاری دهد تا تصمیم هایی وسط هیاهو بگیرد و البته درست هم تصمیم بگیرد.

دوم: علیرضا منصوریان در تعطیلات آنجا که به قول خودش کت از تن می‌کند و گرمکن کارگری تن می‌کند باید به لابه لای حرف‌های افتخاری سرپرست جدید استقلال هم فکر کند آنجا که بسیار ظریف اما پر معنی گفت: اگر استقلال شوک نیاز داشته باشد به تیم شوک می‌دهیم. این حرف در آستانه دربی حرفی معنی‌دار است و بسیار مهم و منصوریان باید به آن فکر کند تا کنترل ماجرا را در دست داشته باشد.

او باید پس از بازی با پیکان طراحی درستی برای روزهای آینده و تبدیل آن ۲۵ دقیقه به ۹۰ دقیقه مد نظر خودش داشته باشد تا آن شوک که سرپرست جدید به آن اشاره دارد و همه می‌دانند که این چه اشاره‌ای است، در استقلال رخ ندهد.

استقلال و منصوریان روزهای سختی را تجربه می‌کنند که برای برون رفت از آن باید تک تک آنها را حل کند که برخی در درون تیمش است و برخی در درون باشگاه چرا که او کم کم موقعیت فوق العاده خود را از دست می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • mrobaei

      شیشه عمر منصوریان در دست برانکو است.
      چیزی تا 26 شهریور نمانده.

    • رسول

      دیگه برنامه نود پته وزارت ورزش را ریخت روی آب، طی یک هفته استقلال سه مدیر عامل را تجربه کرده، این چند سال نقطه قوت استقلال را ثبات در مدیریت و سرمربی میدونستن تا اینکه وزیر پرسپولیسی و البته زیر دست سابق مدیر عامل فعلی پرسپولیس اومد رأس کار و ثبات را از استقلال گرفت، منصوریان که سهله تا وقتی اینها سرکار هستن فرگوسن هم نمیتونه با استقلال نتیجه بگیره

    • fcb

      با سلام
      جالبه وقتی ما میگفتیم تیم ما حاشیه داره همه خندیدند آقای سیاسی را یاد دارید تو نیم فصل پدر پرسپولیس را در آورد با اوم خادم استقلالی
      حاله برعکس شده

    • بدون نام

      وزیر استقلالیه نه پرسپولیسی . منصوریان هم یا گیری بدی داشت تو جذب نفرات. هم بدنسازی بد هم تعویض های بد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج