۳۶۹۴۷۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تراکتوری‌ها و نوید قهرمانی

تراکتور البته با مربیگری تونی اولیویرای محبوب و پرتغالی جام حذفی کشور را در سه فصل پیش تصاحب کرد اما اینک با هدایت مجدد امیر قلعه‌نویی در پی مقام اولی لیگ برتر است که طبعا عنوان بزرگتری به حساب می‌آید.

کاپ: نفرگیری‌های تراکتور در اوایل تابستان امسال نیز قدم‌های موثری در راه نیل به این موفقیت احتمالی بوده است، تیم امیر قلعه‌نویی در عین از دست دادن سربازان موقتی‌اش مثل رحمانی و حمودی و همچنین کلانتری، عابدینی، نانگ، رمزی و آلوستو سزار، ادینیو را پس گرفت و کهنه‌کاری مثل بنگر را به مرکز دفاعی‌اش فرستاد و محمد نوری را هم مسوول ساماندهی مرکز خط میانی‌اش ساخت و البته بازیکنان سامانده دیگری چون کیانی را هم حفظ کرد و همینطور ایرانپوریان را که پریروز هر دو گل تراکتور را در یکی از شهرآورد‌های تبریز به سبزهای ماشین‌سازی تحمیل کرد.

در لیگی که فقط پرسپولیس 9 امتیاز از حداکثر 12 پوئن ممکن را کسب کرده، اندوخته 8 امتیازی تراکتور که محصول نباختن و دو برد و دو تساوی است کارنامه خوبی به حساب می‌آید و مهم‌تر اینکه این تیم محمد ابراهیمی و هادی محمدی را نیز ضمیمه نفراتش کرده و همینطور جاسم کرار عراقی را که ژنرال ارادت ناگفته فراوانی به وی دارد. ارادتی که سبب شده چشم روی تمامی تخلف‌های قبلی وی ببندد و او را به تبریز برگرداند و از این طریق ریسک بزرگی انجام بدهد.

ابراهیمی در رفت و آمد از گسترش فولاد به بازیکن بهتری تبدیل شده است و گاه حرکات سریع پا به توپ و زدنش به قلب دفاع حریفان هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورد. ژنرال برخی مهره‌های موثر قبلی تراکتور شامل اخباری را نیز حفظ کرده و به مجموعه‌ای رسیده که اگر دومرتبه نایب قهرمانی سال‌های اخیر خود را تکرار کند، بیش از آنکه یک موفقیت بزرگ تلقی شود، فقط افسوسی بر عنوان اولی از دست رفته خواهد بود.

مقام‌هایی که توسط همین قلعه‌نویی و اولیویرا کسب شده بود و دومی چنان نزدیک به هدف نهایی بود که تبریزی‌ها هنوز افسوس آن را می‌خورند. افسوسی که حاضر نیستند این بار هم تکرار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس ۱۰ امتیاز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج