۳۶۶۷۵۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

ستاره سوم ازکجا آمد؟

عجیب‌تر از انتخاب سیدرضا افتخاری به‌عنوان سرپرست موقت باشگاه استقلال، اظهاراتی بود که او درباره قهرمانی چهارم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داشت.

ایران ورزشی: عجیب‌تر از انتخاب سیدرضا افتخاری به‌عنوان سرپرست موقت باشگاه استقلال، اظهاراتی بود که او درباره قهرمانی چهارم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داشت. افتخاری بی‌آنکه حتی مروری بر تاریخچه باشگاه استقلال بیندازد، در اولین نطق خود پس از تحویل گرفتن کلید اتاق مدیریت باشگاه استقلال اشتباه بزرگی مرتکب شد و مقابل چشم حضار اعلام کرد که برای قهرمانی چهارم استقلال در آسیا تلاش می‌کند. به راستی استقلال کی سومین قهرمانی آسیا را به دست آورده بود که حالا در پی قهرمانی چهارم باشد؟ آیا رضا افتخاری کمترین اطلاعاتی از حوزه جدید کاری‌اش دارد؟ پاسخش را نمی‌دانیم...

اظهارات افتخاری نشانه‌های آشکاری از بی‌اطلاعی محض از محیط جدید کاری است. سرپرست جدید باشگاه حتی در این سال‌ها پیراهن این تیم را هم به درستی نگاه نکرده است.

افتخاری حتی نمی‌داند بالای لوگویی که روی پیراهن استقلال حک شده تنها دو ستاره قرار دارد. اشتباه او را هرگز نمی‌توان به اصطلاح یک اشتباه لپی دانست. افتخاری اگر می‌دانست که دارد کلمات را به اشتباه بر زبان می‌آورد بدون شک خطای بزرگش را همانجا اصلاح می‌کرد و قطعا رسانه‌ها نیز بدون توجه به اشتباهی که مرتکب شده اظهارات صحیح‌ترش را منتشر می‌کردند اما سرپرست جدید باشگاه استقلال به حدی از وضعیت این باشگاه بی اطلاع است که حتی متوجه گاف بزرگش نشد و به مصاحبه عجیبش با اصحاب رسانه ادامه داد تا در همین بدو ورود به باشگاه استقلال خود را به سوژه اول رسانه‌ها بدل کند. آن هم نه سوژه‌ای که رویکرد مثبتی به اظهاراتش وجود دارد، سوژه‌ای که با نقدهای بسیار مواجه خواهد شد. گفته‌های افتخاری بیش از پیش نگران‌مان می‌کند.

شاید افتخاری حتی غالب بازیکنانی که اکنون در استقلال فعالیت می‌کنند را هم نشناسد. شاید تنها اگرچهره مهدی رحمتی را در تمرین ببیند بداند که نام و نام خانوادگی شماره یک استقلال کیست و شاید همین شناخت از علیرضا منصوریان هم وجود داشته باشد. بعید است که سرپرست جدید باقی نفراتی که قرار است در فصل جدید پیراهن استقلال را تن کنند به درستی بشناسد.

وقتی سرپرست یک باشگاه حتی از تعداد قهرمانی‌های تیمی که قرار است تحت امرش باشد آگاهی ندارد بدون شک در شناسایی بازیکنان نیز ناتوان است. حال باید به آنها که از آینده استقلال اظهار ناامیدی می‌کنند حق داد. استقلال اکنون در ید شخصی است که چندان با محیط باشگاهی به عظمت و بزرگی استقلال آگاهی ندارد.

اساسا حضور افتخاری در کمیته فوتسال نیز با ابهام‌ها و نقد‌های بسیاری همراه بود. گرچه گفته می‌شود که افتخاری سال‌ها کار اجرایی کرده است اما مگر می‌شود تنها انجام کار اجرایی را ملاک انتخاب قرارداد؟

به هر حال سوال‌های بسیاری درباره چرایی انتخاب افتخاری وجود دارد و سوال مهم‌تر از این منظر که چرا وزارت ورزش و جوانان اصراربه انتخاب سرپرست موقت دارد و برای باشگاه استقلال مدیر عاملی را برنمی‌گزیند؟

تا کی باید درباره این تصمیم‌ها سکوت اختیارکرد و نسبت به نگرانی‌های عمیق استقلالی‌ها که از صبح دیروز بارها و بارها با تلفن روزنامه تماس گرفتند بی‌توجه بود؟ به هر حال امیدواریم که همه این نگرانی‌ها ناشی از شتابزدگی ما و آنهایی باشد که امیدی به آینده استقلال ندارند و استقلال برخلاف تصور همگان همان شود که انتظارش می‌رود.

استقلالی باشکوه که نه برای چهارمین بار بلکه برای سومین بار قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود وتاج وتخت حکمرانی‌اش در فوتبال آسیا بازگردد.

همین که افتخاری ازقهرمانی در آسیا حرف زده هم جای امیدواری است اما آیا رسیدن به این مهم شدنی خواهد بود و استقلال می‌تواند ابتدا از مخمصه لیگ عبور کند؟ منتظر نتایج استقلال می‌مانیم. شاید روزهای خوبی در پیش باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توهم دارن دیگه
      فکر کرده رفته بارسلونا مدیر شده

    • بدون نام

      بابا بخدا قحط الرجال نیست یک ادم کاربلد رو بیارید تا کی باندبازی تاکی رفیق بازی .چرا نظارتی نیست بر انتخاب افراد آخر ما به کجا میرییم .به هر طرف نگاه میکنیم.....وا مصیبتها

    • بدون نام

      ستاره سومش هیچی

      همون دو تا قبلیشم معلوم نیست از کجا اومده

    • بدون نام

      راستی لنگ چرا ستاره نداره!!!خخخخخ

    • محمد

      افتخاری رحمتی رانمیشناسه علی منصور اصلا نميداند کیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج