۳۶۶۶۸۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ادینیو: فوتبالم را در ایران به پایان می‌رسانم

لوسیانو ادینیو یکی از مهم‌ترین قطعات پازلی تاکتیکی امیر قلعه‌نوعی است.

روزنامه شهروند: لوسیانو ادینیو یکی از مهم‌ترین قطعات پازلی تاکتیکی امیر قلعه‌نوعی است. مهاجمی گلزن که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را دارد و بعد از یک‌سال حضور ناموفق در فوتبال قطر به تراکتور برگشته است. ادینیو در ٣ بازی اخیر تراکتور موفق شده دوگل به ثمر برساند. همین دوگل باعث شده‌ او کری‌خوانی برای مهاجمان ایرانی را آغاز کند و خودش را آقای گل فوتبال ایران بداند. او دربازی مقابل پیکان هم موفق به گلزنی شد و البته موقعیت‌های زیادی را هم از دست داد. این درحالی است که تراکتوری‌ها با حضور ستاره‌هایی مثل ادینیو، کرار و محمد ابراهیمی درپیشانی خط حمله بازی‌های هجومی زیبایی را ارایه می‌دهند. شاید این همان چیزی است که قلعه‌نوعی در دو‌سال آخر حضورش در استقلال نتوانست به آن برسد و حالا با استفاده از ابزاری که در تراکتور دارد، به خوبی می‌تواند این فوتبال هجومی و تماشاگرپسند را ارایه دهد. نمایش خوب تراکتوری‌ها در دیدار با پیکان و کسب نخستین برد این تیم باعث شد به سراغ ادینیو برویم و با او درباره شرایطش در تراکتور صحبت کنیم.

تراکتور، لیگ را خوب شروع کرد. از این موضوع صحبت کن.

ما در ٣ بازی گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که فقط دربازی با پیکان توانستیم پیروز شویم. درهمین بازی با پیکان هم که ٣ گل زدیم، فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و این اصلا برایمان خوب نیست. البته دروازه‌بان پیکان هم خوب کار می‌کرد اما خود ما درزدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. فکر می‌کنم غیر از ٣ گلی که زدیم، باید چهارگل دیگر هم به ثمر می‌رساندیم تا با ٧ گل برنده شویم. البته همین که بعد از دوبازی توانستیم برنده شویم و ٣ امتیاز را به دست بیاوریم، برایمان خوشحال‌کننده است.

گفته بودی یکی از الگوهایت زلاتان است. دوست داری مثل او گل بزنی؟

بله من سبک‌بازی زلاتان را خیلی دوست دارم. گلی هم که مقابل پیکان زدم، به سبک زلاتان بود و باز هم از این گل‌ها خواهم زد.

در این بازی توانستی دومین گلت را به ثمر برسانی. امسال هم به آقای گلی فکر می‌کنی؟

من همیشه تشنه گلزنی هستم و امسال هم برای آقای ‌گل‌شدن به تراکتور آمده‌ام. از بازیکنانی مثل طارمی و زهیوی و بقیه مهاجمانی که فکر می‌کنند می‌توانند آقای گل شوند، خواهش می‌کنم به رتبه‌های دوم به بعد فکر کنند، چون امسال صد‌درصد من آقای گل فوتبال ایران می‌شوم و هیچ تردیدی نسبت به این موضوع ندارم.

از حضور در تراکتورسازی راضی هستی؟

تراکتور را مثل خانه خودم می‌دانم. پیشنهادات زیادی بعد از حضور در فوتبال قطر داشتم اما دلم می‌خواست باز هم به تراکتور برگردم. باور کنید من خودم را درجمع بازیکنان تراکتور خارجی و غریبه احساس نمی‌کنم. برخورد مردم تبریز و بازیکنان تراکتور با من آن‌قدر خوب است که احساس بسیار خوبی از حضور در این شهر دارم.

قبلا به تو پیشنهاد بازی در تیم‌ملی فوتبال ایران داده شده بود. اگر الان همچنین موضوعی مطرح شود به آن فکر می‌کنی؟

همانطور که گفتید، این پیشنهاد قبلا به من داده شده بود. درگذشته یک‌بار کی‌روش با من دراین ‌خصوص صحبت کرد و بعد از آن هم دیگر حرفی زده نشد. من هم دیگر به این موضوع فکر نمی‌کنم و می‌خواهم همه تمرکزم را روی تراکتور و موفقیتش بگذارم.

با انتشار مبلغ قراردادها مشخص شد که تو هم یکی از بازیکنان گران‌قیمت فوتبال ایران هستی. نظرت درباره این موضوع چیست؟

بازیکن بزرگ پول زیاد می‌گیرد و این موضوع اصلا عجیب نیست و درهمه جای دنیا اتفاق می‌افتد. من هم قبلا توانایی‌هایم را ثابت کرده‌ام و حقم است که پول زیادی بگیرم. از این‌که مبالغ قراردادها را در ایران منتشر می‌کنند، واقعا متعجبم چون حتی در لیگ‌های محلی برزیل هم این اتفاق رخ نمی‌دهد. این موضوع برای من غیرقابل هضم و ناخوشایند است.

کارکردن با امیر قلعه‌نوعی چطور است؟

من در مس کرمان هم سابقه کارکردن با قلعه‌نوعی را داشتم و خیلی خوشحالم که امسال هم کنار او هستم. قلعه‌نوعی همیشه تفکرات هجومی در سر دارد و تیم‌هایش دفاعی بازی نمی‌کنند. او همیشه از ما می‌خواهد فقط به حمله فکر کنیم و از ضدفوتبال دور باشیم. همین باعث شده من از بازی در تراکتورسازی نهایت لذت را ببرم. خوشبختانه الان در تراکتور یک تیم هجومی داریم و این دقیقا همان چیزی است که هواداران تراکتور می‌خواهند. ما امسال ابزار لازم برای موفقیت در تراکتور را داریم و قول می‌دهم نخستین قهرمانی این باشگاه بزرگ را در لیگ برتر رقم بزنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

قبلا گفته بودی دوست داری فوتبالت را در ایران به پایان برسانی. هنوز هم همین عقیده را داری؟

بله من ایران و تبریز را خیلی دوست دارم و می‌دانم مردم این‌جا هم من را خیلی دوست دارند. دلم می‌خواهد ١٠‌سال دیگر هم در ایران باشم و فوتبالم را در تراکتورسازی به پایان برسانم. نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم که چه اتفاقی می‌افتد اما دوست دارم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که تراکتور آخرین تیم فوتبال من باشد.

حتما می‌دانی که امسال برزیلی‌های زیادی در فوتبال ایران حضور دارند. این موضوع را چطور می‌بینی؟

برایم جالب است که الان در ایران همه تیم‌ها حداقل از وجود یک بازیکن برزیلی بهره می‌برند. فکر می‌کنم این اتفاق بزرگی است که برزیلی‌ها ایران را برای بازی کردن انتخاب می‌کنند و نشان‌دهنده این است که فوتبال ایران در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته است. بازیکنان برزیلی حاضر در ایران کیفیت بالایی هم دارند و می‌توانند به زیباترشدن فوتبال ایران کمک کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو عمویی امسال مهدی طارمی با30 گل اقای گل میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج