۳۶۴۷۴۴
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان: من از همه بیشتر اشتباه کردم!

همین که سوت پایان بازی با نفت آبادان به صدا در آمد و دومین شکست متوالی استقلال رقم خورد سرمربی جوان این تیم در اعترافی شجاعانه از اشتباهات خود صحبت کرد.

ورزش سه: علیرضا منصوریان که اصلا فکرش را نمی کرد فصل را با تیم پرامید خود این گونه اسفناک آغاز کند همین که به آبادانی ها باخت در کنفرانس خبری خود از اشتباهاتش پرد ه برداشت و اعتراف کرد نقش کادر فنی در این نتیجه کمتر از بازیکنان داخل زمین نبود.

منصوریان که به نوعی می خواست فشار را از روی شاگردانش کمتر کند مدعی شد کادر فنی و در صدر آنها خودش در دقایق پایانی باید بهتر تفکر و تصمیم گیری می کرد و اجازه نمی داد تیم به خواب برود اما این اتفاق رخ نداد و استقلال بازی برده را با شکست عوض کرد. سرمربی باهوش استقلال که خوب می دانست منتقدانش بلافاصله اشتباهات او و دستیارانش را از قبیل تعویض های اشتباه، تاکتیک نامناسب دقایق پایانی و ... را نقد می کنند تک تک آنها را در کنفرانس مطبوعاتی تشریح کرد و بابتش از طرفداران عذرخواهی کرد تا به قول معروف یک گام از منتقدان و مخالفانش پیش باشد.

منصوریان در بخشی از صحبت هایش گفت:« من خودم بیشتر از شاگردانم اشتباه کردم به خصوص در دقایق پایانی که نباید اجازه می دادم تیم به خواب برود. البته چند اشتباه دیگر هم داشتیم که باید از آنها درس بگیریم و برای آینده تیمی بهتر و با برنامه تر روانه مصاف با رقبا کنیم». این مربی نسبت به تعویض هایش هم اشتباهات خود را قبول کرد به خصوص در مورد زکی پور که ممکن است با همین نمایش ضعیف تا پایان فصل دیگر نتواند از زیر بار فشارهای کاذب خارج شود.

البته این برای اولین بار نبود که استقلال با هدایت منصوریان تاوان اشتباهات را پس می داد اما باید منتظر ماند و دید با این رویه سرانجام این مربی جوان می تواند به وعده هایی که در ابتدای حضورش داد در قبال طرفداران عمل کند؟ تا به اینجا که او مدام وعده آینده را داده و از استقلالی رویایی و ویرانگر در هفته های پیش رو سخن گفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای منصوریان عزیز بازی در استقلال و پرسپولیس هفتاد درصد عشق میخواهد سی درصد تاکتیک اگر همه بازیکنان ستاره باشند اما عشق وعلاقه نداشته باشند چیزی می شود که تا حالا شده زیاد دنبال ستاره و تاکتیک نباش دنبال کسی باش که عاشق استقلال باشد

    • بدون نام

      آقای منصوریان امدنت به استقلال اشتباه بود ره صدساله رو میخوای یک شبه بری خیر کور خواندی

    • بدون نام

      آقای منصوریان رفتنت تو سطل آب یخ اشتباه بود یخ زدی خونت منجمد شده برادر من تا دیر نشده برو تو آب جوش

    • بدون نام

      دو ساله که با مدیریت اشتباه تیم رو دادن به دو فقره مربی کچل و ناکارآمد ... آقای منصوریان شما با چه کارنامه ای مربی استقلال شدی ؟ شما پاس همدان رو منحل کردی و اومدی نشستی سره سفره آماده حسین فرکی و گل محمدی در نفت تهران .. شما هم داری از رحمتی بازی میخوری ... آبرو و حرمتت رو پیش استقلالیا از بین نبر تا دیر نشده باند مهدی رحمتی رو تار و مار کن ... نکونام تیموریان طالب لو عمران زاده برهانی فخرالدینی قلعه نویی همه از این رحمتی ریاکار دلشون خونه ... رحمتی از الان برای فصل بعد هم نقشه کشیده که یه کچل دیگه رو بیار جای علی منصور .. میخواد حسن روشنو بیاره ... تیم شده تیم هفت کچلون

    • ناصر

      واقعاً برات متاسفم داری اشتباه خودت را سر یه جوان خالی میکنی. توکه از این پسر زکی پور که خیلی تعریف میکردی. حالا برو از کیروش کمک بگیر. هی سنگشو به سینه میزدی.

    • سعيد آبي دل

      لطفن لنگ های کیسه کش در بحث خانوادگی تاج کبیر بزرگترین باشگاه آسیا دخالت نکنن امسال اس اس قهرمانه من امیدورام فقط کمی هماهنگ بشم عالیه* راستی حرف از اسطوره آوردی یادی کنیم ازززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز شیس رضایییییییییییییییییییییییییییی و محمد نصرتی ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو سوشا وارد میشود

    • بدون نام

      واقعاً برای شما متاسفم که متن بی ادبانه ی یکی از خوانندگان تون رو که.در مورد مو داشتن و نداشتن مربیان استقلال گفته اینجا گذاشتید. شما به عنوان رسانه خودتون دارید بی ادبی رو اشاعه میدید.
      بعد دنبال این می گردید که چرا مردم کامنت های توهین آمیز می‌گذارند.
      باز هم براتون متاسفم.
      هر چند میدونم این نظر رو نمی گذارید. ولی امیدوارم خودتون بخونید.

    • علی

      آقای منصوریان جنابعالی تا استقلال را به لیگ پایین تر نبرید دست بردار نیستی

    • ارتش سرخ

      منصوریان گفته اولویت اصلی ما بردن تو دربی هس









      داداش فک نکنم اصن خودت به دربی برسی

    • بدون نام

      منصوريان روعشقه ،اس اس اس اس اس اس اس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج