۳۶۳۷۰۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس به رضاییان نیاز دارد

سرمربی پرسپولیس فصل قبل با مخالفت خود با بازگشت سیدجلال حسینی مرتکب اشتباه بزرگی شد؛ اشتباهی که در نهایت منجر شد تا سرخپوشان جام قهرمانی را بالای سر نبرند

وطن امروز: سرمربی پرسپولیس فصل قبل با مخالفت خود با بازگشت سیدجلال حسینی مرتکب اشتباه بزرگی شد؛ اشتباهی که در نهایت منجر شد تا سرخپوشان جام قهرمانی را بالای سر نبرند اما به نظر می‌رسد که این مربی کروات در آستانه یک اشتباه بزرگ دیگر است؛ اشتباهی که ممکن است این‌بار هواداران پرسپولیس او را نبخشند. برانکو در پرسپولیس نشان داده است که مربی بزرگی است. سرخپوشان پایتخت مدت‌ها بود که فوتبال زیبایی ارائه نمی‌دادند، گذشته از این اینکه نتایج بد آنها هواداران را هم ناامید کرده بود اما با آمدن برانکو همه چیز تغییر کرد تا جایی که پرسپولیس هم زیبا بازی می‌کند و هم نتایج درخشانی به دست آورد.

پرسپولیس برانکو فصل قبل زیباترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت. این تیم از استقلال خوزستان و دیگر تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی زیباتر و هجومی‌تر بازی می‌کرد اما عملکرد کابوس‌وار در خط دفاعی و سوتی‌ها و حاشیه‌سازی زیاد سوشا مکانی باعث شد تا در نهایت پرسپولیس به خاطر گل خورده بیشتر و در حالی که بهترین خط حمله را به خود اختصاص داده بود از رسیدن به جام قهرمانی باز بماند. هواداران پرسپولیس با وجود آنکه تیم آنها در فصلی که گذشت نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد و با وجود آنکه مهاجمان فرصت‌های زیادی را از دست دادند و از طرف دیگر مدافعان و دروازه‌بان خوب کار نکردند اما خوشحال بودند و از عملکرد تیم محبوب خود راضی بودند. آنها اشتباه بزرگ برانکو را فراموش کردند و لقب‌هایی را برای این مربی انتخاب کردند.

اما اشتباه نابخشودنی برانکو در فصل قبل چه بود؟ اشتباه این مربی کروات نخواستن سیدجلال حسینی به خاطر لج کردن با مدیران باشگاه بود. حسینی با وجود آنکه تنها یک فصل در پرسپولیس بازی کرده بود اما بسیار محبوب بود و در کارهای دفاعی پرتلاش و بدون اشتباه ظاهر شد. او بعد از بازگشت از لیگ ستارگان قطر با پرسپولیس قرارداد داخلی بست اما برانکو با وجود علاقه هواداران و مدیران باشگاه این مدافع باتجربه را نخواست و به مدافعانی چون اومانیا، ماریچ و رضا نورمحمدی اعتماد کرد و در نهایت هم همین اشتباه بزرگ او باعث شد تا جام قهرمانی از پرسپولیس دور شود.

برانکو به اشتباه بزرگ خود در فصل قبل پی برد و به همین خاطر در فصل جابه‌جایی تابستانی خیلی سریع با جذب سیدجلال حسینی چراغ سبز نشان داد تا خیال هواداران پرسپولیس هم راحت شود و در 2 دیدار سرخپوشان برابر سایپا و فولاد، حسینی با نظمی که به خط دفاعی داده اجازه هنرنمایی را به مهاجمان حریف نداد و اگر اشتباه بد ربیع‌خواه و بیرانوند نبود پرسپولیس در هر 2 بازی دروازه خود را بسته نگه می‌داشت. برانکو با وجود آنکه به اشتباه فصل قبل خود پی برد اما در آستانه مرتکب شدن یک اشتباه بزرگ دیگر است. پرسپولیس در حالی که بشدت به جذب رامین رضاییان نیاز دارد اما برانکو سرمربی باتجربه کروات به بهانه جذب دروازه‌بان اوکراینی می‌خواهد با این انتقال مخالفت کند. معلوم نیست در اوکراین چه اتفاقاتی افتاده است که برانکو به جذب بازیکنان اوکراینی علاقه‌مند شده است. پرسپولیس در سمت راست خود نتوانسته جانشین شایسته‌ای برای رضاییان انتخاب کند. حسین ماهینی در کارهای دفاعی خوب است اما در حمله ضعف‌های آشکاری دارد و اصلا قابل قیاس با رضاییان نیست. رامین رضاییان در فصلی که گذشت از بهترین‌های پرسپولیس بود.
او روی ضربات آزاد بسیار خوب کار می‌کند و توانست گل‌های حساسی هم به ثمر برساند. این بازیکن نفوذهای خوبی دارد و با سانترهای دقیق مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و مهم‌تر از همه انگیزه لازم برای درخشش را دارد و با تلاش و تعصب بالایی بازی می‌کند و همه اینها فاکتورهای یک بال راست خوب و کلاسیک است و برانکو هم همه این مسائل را به خوبی می‌داند و دلیلی وجود ندارد که با جدایی این بازیکن ملی‌پوش مخالفت کند. درست است که رضاییان مرتکب اشتباه بزرگی شد اما او به اشتباه خود پی برده و ابراز پشیمانی کرده است. پرسپولیس برانکو اگر می‌خواهد در فصل جدید جام قهرمانی را بالای سر ببرد به بازیکنی مانند رامین رضاییان نیاز دارد و با توجه به علاقه زیاد این بازیکن برای بازگشت به جمع سرخپوشان بهتر است برانکو هم مخالفت نکند تا برای دومین فصل پیاپی مرتکب اشتباه بزرگ نشود چرا که ممکن است هواداران پرسپولیس این‌بار او را نبخشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود، رامین رضائیان هم محبوبه هم تکنیکی و مفید، بهتره ک برگرده ب امید برگشت او ب تیم محبوبمان

    • بدون نام

      من طرفدار برانکو هستم ولی با نویسنده موافقم

    • بدون نام

      ماهینی بیاد وسط انصاری بره چپ رامین بره راست عاله میشه

    • بدون نام

      رضاییان بازیکن خوبی هست ازباشگاه پرسپولیس خواهش میکنمم اونو جذب کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج