۳۶۳۷۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

استقلال به دنبال نخستین پیروزی

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری ۳ دیدار در روز جمعه آغاز می‌شود و مهم‌ترین مصاف آن دیدار ۲ تیم استقلال و صنعت نفت است.

وطن امروز: هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری ۳ دیدار در روز جمعه آغاز می‌شود و مهم‌ترین مصاف آن دیدار ۲ تیم استقلال و صنعت نفت است. هفته‌ سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود. شاگردان فرهاد کاظمی در حالی میزبان سایپا هستند که فصل را خوب آغاز کرده‌اند. آنها در گام نخست برابر ذوب‌آهن پیروز شدند و در بازی دوم برابر پدیده به تساوی رضایت دادند. تیم سیاه‌جامگان امیدوار است بتواند با گرفتن امتیاز از سایپا در مشهد به روند خوب خود ادامه دهد. تیم سایپا با هدایت حسین فرکی، نخستین بازی خود را به تیم فوتبال پرسپولیس واگذار کرد و در دومین گام برابر تیم ذوب‌آهن به یک امتیاز دست یافت. به همین دلیل شاگردان حسین فرکی امیدوارند نخستین پیروزی خود را در لیگ برابر تیم سیاه‌جامگان جشن بگیرند.

فولاد- ذوب‌آهن

تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست در هفته‌ نخست برابر ماشین‌سازی و کسب یک تساوی برابر پرسپولیس میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است؛ ذوب‌آهنی که اخیرا شایعاتی مبنی بر اختلاف سرمربی این تیم با مدیرعامل آن مطرح است. بدون شک پیروزی ذوب‌آهن می‌تواند حجم زیادی از شایعات و حواشی این تیم را کاهش دهد.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ذوب‌آهن در این دیدار گرمای هواست و باید دید یحیی گل‌محمدی که خودش سابقه کار در اهواز را دارد آیا می‌تواند تیمش را به موفقیت در این بازی برساند یا نه. از سوی دیگر تیم فولاد هم به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در لیگ است و مطمئنا شاگردان سعداوی امتیاز بازی در خانه را به‌راحتی از دست نخواهند داد.

استقلال- صنعت نفت آبادان

استقلال که اخیرا با جدایی مدیرعامل خود روبه‌رو شده است در حالی باید خود را برای مصاف با صنعت نفت آماده کند که در ۲ هفته‌ پیش هم نتوانسته بود نتایج خوبی را کسب کند و در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است ولی منصوریان تمرکز خود را قطعا روی عملکرد شاگردانش قرار خواهد داد تا از شرایط فعلی خارج شوند. کنعانی‌زادگان و محسن کریمی، ۲ بازیکن استقلال به دلیل مصدومیت قطعا به این بازی نمی‌رسند و به همین دلیل شاهد تغییراتی در خط دفاعی استقلال خواهیم بود؛ خط دفاعی‌ای که انتقادات زیادی را با خود به همراه داشته است. در سوی مقابل این میدان صنعت نفت آبادان قرار دارد که در ۲ بازی قبلی‌اش ۲ تساوی به دست آورده است. شاگردان نادر دست‌نشان علاقه‌مندند نخستین پیروزی خود را برابر استقلال به دست بیاورند و مطمئنا برای این کار انگیزه زیادی دارند. دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان احتمالا حواشی و جذابیت‌های خاص خودش را هم دارد، چرا که این نخستین دیدار استقلال با هدایت منصوریان برابر تماشاگران استقلال است.

برنامه 3 دیدار روز جمعه:

سیاه‌جامگان- سایپا، ساعت ۱۹
استقلال- صنعت نفت آبادان، ساعت ۲۰:۳۰
فولاد- ذوب‌آهن، ساعت ۲۰:۳۰
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج