آوینا_استیکی 2
adexo3
۳۶۳۱۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریسات: فولاد ضدفوتبال بازی نکرد

مربی تیم فولاد خوزستان اعتقاد دارد، تساوی با پرسپولیس باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفس بازیکنان این تیم شده است.

خبرگزاری تسنیم: عزیز فریسات در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بعضی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رفتند و باتوجه به تجربه کم جوانان‌مان مجبور به ارائه بازی تدافعی بودیم. ما در این دیدار چشم به ضدحملات داشتیم و نمی‌توان گفت تیم فولاد ضدفوتبال بازی کرد.

وی در ادامه افزود: تیم ما به هیچ‌وجه با پرسپولیس قابل مقایسه نیست. آنها نیمکت قوی‌تری دارند و نسبت به فولاد به مراتب هزینه‌های بیشتری کرده‌اند. مقابل این تیم هرگز نمی‌توانستیم هجومی بازی کنیم و ناچار به انجام بازی تدافعی بودیم.

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه سعداوی به جوانان میدان می‌دهد، گفت: چند بازیکن از آکادمی فولاد در ترکیب‌مان حضور دارند که حتی در رده‌های سنی خودشان هم فیکس نبودند. سعداوی با شجاعت از این بازیکنان استفاده می‌کند که قابل‌تحسین است. اگر تیم‌هایی مانند فولاد بازیکن‌سازی نکنند چه تیمی این کار را انجام می‌دهد؟

فریسات در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی هفته آینده مقابل ذوب‌آهن هجومی بازی خواهند کرد یا خیر، گفت: تیم ذوب‌آهن را آنالیز کرده‌ایم و تاکتیکی مطابق این بازی در نظر خواهیم گرفت. سعی خواهیم کرد بازی خوبی را مقابل هواداران پرشورمان به نمایش بگذاریم.

وی در مورد روند یارگیری فولاد در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: تیم ما هنوز تکمیل نشده است و در چند پست به‌خصوص در خط حمله نیاز به بازیکن داریم که تا پایان فصل نقل‌وانتقلات آنها را جذب خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که مهاجمان مدنظر فولاد داخلی هستند یا خارجی، گفت: بازیکنان مدنظر ما خارجی هستند و نیازهای خود را با جذب آنها برطرف خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج