آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۳۶۰۰۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتخاب هایی از هفته اول، خوب، بد، زشت

۱۴ گل در ۸ بازی یعنی حتی معدل ۲ گل هم در هر بازی هفته اول ثبت نشد

آی اسپورت: هفته اول لیگ برتر با صدرنشینی سیاه جامگان و ماشین سازی به پایان رسید؛ اولی در آخرین دقیقه آخرین بازی فصل قبل بقایش را قطعی کرد و دومی تازه برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر بازی می کرد.

خوب

مدعیان اصلی فصل جز پرسپولیس رنگ برد را ندیدند. استقلال در خانه متوقف شد، گسترش فولاد که خیلی ها می گفتند چنین و چنان است هم از پس پیکان تازه وارد برنیامد، مدافع عنوان قهرمانی دو بار به بازی برابر تراکتورسازی کهکشانی برگشت و همه اینها یعنی نمی شد نتایج را حدس زد. ادامه همین غیرقابل پیش بینی بودن می تواند لیگ شانزدهم را ویژه تر از ادوار قبلی کند.

بد

۱۴ گل در ۸ بازی یعنی آماری حتی کمتر از ۲ گل. اگر پنالتی های اکبر ایمانی و مهرداد محمدی گل می شد، معدل ۲ گل برای هر بازی ثبت می گشت که همچنان متوسطی است فوق العاده ضعیف. فعلا می توان با توجیه فصل بدنسازی از این موضوع گذشت.

زشت

آنچه در پایان دیدار استقلال و نفت بین امین حاج محمدی و موسی سلامت گذشت، اتفاقی است که نشان می دهد عیار فوتبالیست هایی یک شبه از راه رسیده چقدر است. بازیکنی که بیش از یک میلیارد پول می گیرد ولی هنوز اصول اولیه برخورد با «انسان»ها را بلد نیست.

نکته

سپاهان فصل قبل دو دروازه بان داشت به نام رحمان احمدی و شهاب گردان. ویسی نام هر دو نفر را در لیست مازاد گذاشت و آنها در اولین بازی شان بدون پیراهن زرد، بیرون خانه نمایشی فوق تصور داشتند. گردان در اصفهان روبروی تیم سابق، یک ستاره تمام عیار بود و حتی در مهار ضربه پنالتی هم موفق عمل کرد. احمدی هم اصلی ترین دلیل بازگشت پیکان با امتیاز از تبریز بود. سپاهان ویسی درحالی گل خورد و کلین شیت نکرد، که اخراجی هایش کلین شیت کردند و گل نخوردند.

تکراری

داوران هنوز لیگ درست و حسابی جا نیفتاده، خودشان را ثابت کردند و نشان دادند طبق معمول ستاره و عامل اصلی تعیین نتایج هستند. حسین زرگر در دیداری که یک طرفش استقلال است، اگر گافی تاریخی ندهد باید تعجب کرد. نگرفتن پنالتی برای نفت، اخراج نکردن بازی کن استقلال، گذشتن از کنار خطاهای شدید و اخطار ندادن کارنامه بهترین داور نیم فصل دوم بود. شاهین حاج بابایی هم در بازی پرسپولیس و سایپا، اصلی ترین صحنه بازی یعنی تکل فوق العاده خشن احمدزاده روی ساق پای صادقی را ندید یا نخواست ببیند. رضا کرمانشاهی در اصفهان، یک پنالتی صد درصد اشتباه برای سپاهان گرفت و یک پنالتی صد درصد صحیح را برای این تیم نگرفت.

اتفاق

تنها یک میزبان توانست همه امتیازات خانگی را پیش خودش نگه دارد و مهمانش را دست خالی به خانه بفرستد. سیاه جامگان تنها میزبان پیروز هفته اول بود. جالب اینکه پرسپولیس، ماشین سازی و پدیده به عنوان مهمان برنده شدند. میزبانان هفته اول، ۷ امتیاز گرفتند درحالیکه این عدد برای مهمانان ۱۳ امتیاز بود یعنی تقریبا دو برابر.

ویژه

هر دو تیم مشهدی در هفته اول موفق به شکست دادن نمایندگان اصفهان شدند. پدیده و سیاه جامگان روی هم ۳ دوره حضور در لیگ برتر را تجربه کرده اند و سپاهان و ذوب آهن، ۳۰ دوره را.

عدد

ماشین سازی به عنوان سی و ششمین تیم حاضر در تاریخ لیگ برتر، برای اولین بار وارد این بازیها شد و برنده هم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج